ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

ترند مدل موی عروس 2022

ترند مدل موی عروس 2022

درست مانند ترندهای لباس عروس ، ترندهای مدل موی عروس هم می آیند و می روند، در حالی که انتخاب یک مدل موی عروسی که با آن راحت هستید همیشه مهمتر از مطابق مد بودن است، نگاهی به آخرین ایده ها ضرری ندارد. در عروسی افراد مشهور، متوجه انواع ترندهای موی عروسی امسال می شویم که عروس خانم ها باید بدانند، هرچند که عروس‌ها این روزها از سادگی استقبال بیشتری می کنند.

ازدواج ایرانی بهترین سالن های زیبایی شهر شما را برای داشتن بهترین نسخه از خودتان در مهم ترین شب زندگیتان معرفی خواهد کرد تا برای مراسم عروسی دغدغه ی کمتری داشته باشید.

به طور خلاصه امسال برای عروس های مینیمال بودن ترند است. سادگی ظاهر جذاب باعث می شود توجه بیشتری به لباس عروس شود و قطعا عروس خانم ها دوست دارند که به لباسشان اهمیت داده شود و به چشم بیاید. در ادامه مدل موهایی که انتظار داریم در ماه‌های آینده بیشتر ببینیم را مرور می کنیم:

مدل موهای طبیعی

برای عروس‌ها به‌ویژه با موهای کوتاه‌تر، مدل‌های بافتنی و در عین حال طبیعی زیبا خواهد بود.در این فصل از عروسی، عروس‌های بیشتری را خواهید دید که از فرها و بافت طبیعی موهایشان استقبال می کنند.در کل آرایش کمتر و موهای طبیعی و زیبایی طبیعی طرفداران بیشتری را جذب کرده است. کمک به افزایش ظاهر طبیعی واقعاً دلچسب است.

بعضی از عروس‌ها ترجیح می‌دهند از مدل موی ساده فراتر بروند و اکسسوری‌های معمولی از هدبند گرفته تا گیره یا تاج را در ظاهر موهای خود بگنجانند که قطعا در مدل مو جذابیت زیادی را ایجاد خواهد کرد.

این روند تغییر در یک ظاهر کلاسیک با بافت فوق العاده زیباست. حتی مدل مویی که اصطلاحا به هم ریخته یا شلوغ تلقی می‌شود، همچنان جذاب است.

عروس‌هایی با این سبک سلیقه اغلب می‌خواهند آرایش موی خود را بدون اکستنشن انجام دهند. همین مورد در مورد عروس‌هایی که دم اسبی را انتخاب می‌کنند نیز صدق می‌کند که روشی است که برخی از عروس‌ها در عین سادگی و کلاسیک بودن آن را انتخاب می‌کنند.

همچنین این مدل مو، ساده و زیبا است.

این روزها عروس‌ها بیشتر به جای سبک‌های کلاسیک عروس از فرش قرمز الهام می‌گیرند. در سال‌های گذشته، بسیاری از عروس‌ها همیشه به سمت زرق و برق می رفتند اما اکنون عروس ها سادگی را انتخاب می کنند که تقارن صورت را حفظ می کند.

نکته کلیدی این است که یک کوتاهی خوب داشته باشید و معمولاً اکستنشن های گیره ای در صورت تمایل استفاده کنید. 

اخیراً تأکید بیشتری بر لباس عروس نسبت به مدل موی عروس شده است، وقتی به جلد مجلات عروس نگاه می‌کنید، لباس‌ عروس چیزی است که ظاهر عروس را در نگاه اول در نظر می آورد و نه مدل مو. معمولاً موها نرم و ساده و اغلب واقعاً طبیعی نگه داشته می شوند. 

در دنیای امروز همه چیز در مورد سادگی است.

پس از دهه‌ها که به عروس‌ها گفته می‌شود که لایه‌های جلویی‌شان را بزرگ کنند تا راحت‌تر به سمت بالا کشیده شوند و به سمت بالا برگردند، توث بالاخره می‌بیند که این روند به پایان رسیده است. او گفت: "موهای صورت شما دیگر هدف اصلی آرایش های مدرن نیست." نگرانی یا معضل بسیاری از عروس‌ها این روزها یافتن مدل مویی است که به تکه‌های موی نرم و ناسازگار اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی روی صورت یا اطراف صورتشان قرار گیرد.

همچنین هایلایت های طبیعی همیشه یک ترند برای موهای عروس خواهد بود. لازم نیست که هایلایت ها بسیار زیاد باشند، فقط یک یا دو سایه روشن تر در همه ی موی شما کافیست.

برای اطلاع از ترندهای موی عروس در سال 1401 پیشنهاد میکنیم مطالب بعدی مجله ازدواج ایرانی را دنبال کنید.

بهترین سالن های زیبایی کرج
بهترین سالن های زیبایی
مراسم عروسی
بهترین سالن های زیبایی تبریز
بهترین سالن های زیبایی رشت
بهترین سالن های زیبایی عروس در تهران
بهترین سالن های زیبایی مشهد
عروس
مدل موی عروس
مدل مو عروس
ترند مدل مو عروس
ترند مدل مو عروس 2022
جدیدترین مدل موهای عروس
زیباترین عروس
جشن عروسی

پربازدید ها

کم کردن هزینه های عروسی

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401

تالار عروسی مناسب

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401
نظر شما
نظرات
5 نظر
من ی ارایشگاه عالی میخوام برای میکاپ روز عقد و عروسیم ممنون میشم کمکم کنید بهترین ارایشگاهی که میشناسید کدوم هست یکشنبه 8 اسفند 1400 Hastii
سلام میشه برای عروسیم یه آرایشگاه عالی برای میکاپ و شینیون معرفی کنید مرسی یکشنبه 8 اسفند 1400 عسل ربانی
سلام بهترين ارايشگاه براي عروسيم لطفا معرفي ميكنيد و اينكه قيمت برام مهم نيست وفقط كيفيت آرايش عروس مدنظرم است. یکشنبه 8 اسفند 1400 مرواريد
سلام من شینیون و آرایش ملایم و دوس دارم واسه عروسیم ولی گریم عروس عالی باشه با قیمت مناسب میتونید راهنماییم کنید؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 ماندانا زندی
سلام من شینیون و آرایش ملایم و دوس دارم واسه عروسیم ولی گریم عروس عالی باشه با قیمت مناسب میتونید راهنماییم کنید؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 ماندانا زندی