ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

بهترین سالن زیبایی عروس

بهترین سالن زیبایی عروس

انتخاب سالن زیبایی عروس یکی از دغدغه های عروس خانم ها است. چرا که انتخاب های زیادی وجود دارد و انتخاب یک مورد می تواند سخت و سردرگم کننده باشد. برای انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس نیاز دارید که برخی از فاکتورها را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید. در ادامه به نکات و ویژگی هایی که برای انتخاب سالن زیبایی نیاز دارید می پردازیم.

سبک آرایش

شما بعنوان عروس باید سبک آرایش خود را انتخاب کنید. این سبک می تواند لایت و یا غلیظ باشد، همچنین می توانید یک آرایش مدیوم داشته باشید. با توجه به سبک آرایشی که انتخاب کرده اید سالن زیبایی خود را جستجو کنید. نمونه کارها را ببینید و مطمئن شوید سالن مورد نظر شما بیشتر چه سبکی را ارائه می دهد.

برخی از سالن های آرایش عروس سبک های غلیظ آرایش را استفاده می کنند. این مدل آرایش ها زیبایی خاص خود را دارند و بستگی به سلیقه شما می توانند زیباترین میکاپ عروس باشند.

سالن های زیبایی هستند که فقط از سبک های لایت و اروپایی استفاده می کنند و البته طرفداران بیشتری هم دارند، این روزها آرایش های سبک و ساده محبوبیت بیشتری دارند و در سراسر دنیا بیشتر استفاده می شوند.

همچنین برخی از سالن های زیبایی از سبک آرایش میان این دو مورد، میکاپ مدیوم استفاده می کنند که نه به شدت آرایش غلیظ است و نه به سبکی آرایش لایت. این میکاپ معمولا سایه های اسموکی دارند.

نمونه میکاپ عروس

سالن های زیبایی عروس معمولا چند وقت یک بار مدل هایی را برای میکاپ عروس آماده می کنند و در یک روز خاص و با هماهنگی نمونه ها را نشان می دهند. انتخاب سبک میکاپ و موی عروس از بین این مدل ها کار راحت تری است و اطمینان بیشتری از نحوه کار سالن مورد نظر خواهید داشت.

به دیدن نمونه کارهای قبلی در آلبوم سالن اکتفا نکنید و حتما مدل های زنده عروس سالن مورد نظر را ببینید و بعد تصمیم بگیرید. ممکن است سبک آرایش سالنی که انتخاب کرده اید اصلا مورد انتخاب شما نباشد.

قیمت سالن زیبایی عروس

هزینه ای که توسط سالن زیبایی گرفته می شود متغیر است و نرخ ثابتی وجود ندارد. با توجه به لوازم آرایشی که استفاده می کنند این هزینه می تواند کمتر با بیشتر شود. برای ارزان بودن سالن زیبایی انتخاب نکنید چرا که با استفاده از لوازم آرایش نامرغوب و ارزان آرایش شما را انجام می دهند و این آرایش دوام خیلی کمی خواهد داشت. همچنین کرم پودر ارزان روی پوست شما فیکس نمی شود و در عکس ها تا همیشه با ظاهر ناخوشایند خود مواجه خواهید شد.

تست آرایش پیش از عروسی

پیشنهاد می کنیم تست گریم یا آرایش قبل از روز عروسی خود را انجام دهید. این تست ممکن است هزینه ای برای شما داشته باشد اما اگر واقعا به آرایش خود اهمیت می دهید و نگران شب عروسی خود هستید این تست ارزش هزینه ی بیشتر را دارد. با تست آرایش می توانید از مواردی که دوست ندارید مطلع شوید و با آرایشگر خود در میان بگذارید. همچنین در روز عروسی از چهره ای که در آینه خواهید دید اطمینان دارید و احساس ریسک در شما وجود نخواهد داشت.

تست آرایش پیش از روز عروسی بهترین فرصت برای انتخاب آرایش مناسب شما خواهد بود تا بهترین نسخه از خودتان باشید. اما نباید این نکته را فراموش کنید که بهتر است اگر اطلاعات زیادی در زمینه گریم و میکاپ ندارید نظرات زیادی به آرایشگر خود ندهید. قاعدتا سالن زیبایی عروس کار خود را بر اساس تکنیک انجام می دهد و بهتر است فقط مواردی را که فکر میکنید می تواند بهتر شود گوشزد کنید.

نزدیک بودن میکاپ عروس به چهره واقعی او بهترین و زیباترین آرایش عروس خواهد بود. زیبایی های طبیعی چهره شما باید زیباتر شوند و بیشتر به چشم بیایند.

برای انتخاب بهترین سالن زیبایی تنها تصمیم نگیرید و حتما نزدیک ترین دوست خود را همراه ببرید تا نظر او را نیز سوال کنید و راحت تر تصمیم بگیرید.

سالن زیبایی
سالن عروس
سالن زیبایی عروس
میکاپ عروس
بهترین سالن های زیبایی عروس
بهترین سالن زیبایی عروس در تهران
قیمت میکاپ عروس
آرایش مدیوم
بهترین سالن های زیبایی عروس در کرج
بهترین سالن زیبایی عروس در مشهد
میکاپ لایت عروس
آرایش طبیعی عروس
نظر شما
نظرات
0 نظر