ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب

راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب

اگر برای یافتن لباس عروس رویاهایتان استرس زیادی دارید و فکر می کنید ممکن است دیوانه شوید، نگران نباشید. ما راهنمایی‌های کارشناسان و عروس‌هایی که دقیقاً می‌دانند شما چه احساسی دارید را در ادامه برای شما بازگو می کنیم. این مطلب را بخوانید، کمتر استرس داشته باشید و زمان بیشتری را برای بقیه کارهای عروسی خود صرف کنید.

انتخاب و پرو لباس عروس خود را در اواخر روز انجام ندهید.

اگر زمان انتخاب و تست کردن لباس عروس خود را صبح در نظر بگیرید، فروشگاه ها احتمالاً شلوغ نخواهند بود و توجه کامل را به خود جلب خواهید کرد.

ابتدا روی پیدا کردن بهترین مدل لباس عروس برای خود تمرکز کنید.

جزئیات مهم هستند. یک ردیف طولانی از دکمه‌های مرواریدی زیبا که به خوبی روی لباس قرار گرفته‌اند می‌تواند به معنای تفاوت بین یک لباس عروس خوب و یک لباس عروس عالی باشد اما با این وجود سعی کنید درگیر جزئیات و نکته های لحظه ای نباشید، بلکه در عوض روی استایل شخصی خود و آنچه که زیبایی شما را بیشتر نشان می دهد تمرکز کنید.

بالاتنه لباس عروس خود را فراموش نکنید.

یک لباس عروس بلند و زرق و برق دار با لبه های فانتزی می تواند فوق العاده باشد، فقط به یاد داشته باشید که بالای لباس شما چیزی است که مردم بیشتر به آن توجه می کنند و در اکثر عکس های عروسی نشان داده می شود. دقت داشته باشید که اکثر عکس‌های عروسی که مهمانان از شما می‌گیرند، از کمر به بالا هستند.

لباس عروس را فقط به این که مد روز است انتخاب نکنید.

لباس‌های عروسی مد روز لزوماً در طول زمان زیبا نخواهند ماند. آلبوم عروسی والدین خود را برای اثبات آن ورق بزنید. لباس باید جاودانه باشد. هنگامی که در لباسی دارای عناصر مدرن و سنتی احساس جذابیت می‌کنید و وقتی آن را می‌پوشید احساس می‌کنید نسخه بهتری از خود هستید، لباس همیشگی خود را پیدا کرده‌اید. این زیبایی واقعی است که هرگز از بین نمی‌رود.

برای خرید لباس عروس از زاویه های مختلف عکس بگیرید ( البته اگر مزون به شما اجازه می دهد).

به جای اینکه تمام اعتماد خود را در آینه بگذارید، از لباس خود عکس بگیرید. فراموش نکنید که آینه ها برای فروش لباس استفاده می شود، دوربین ها دروغ نمی گویند. از آنجایی که می خواهید سال‌ها به عکس‌هایی که با این لباس داری نگاه ‌کنید، از همه جهات عکس بگیرید.

یک مشکل احتمالی وجود دارد که برخی از بوتیک‌ها اجازه عکاسی از لباس را نمی‌دهند. از قبل تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانید از لباس ها عکس بگیرید تا راحت تر تصمیم گیری کنید.

هر تعداد که لازم است لباس عروس را امتحان کنید.

تقریباً هر لباسی می تواند روی چوب لباسی زیبا یا خیلی بد به نظر برسد. در برابر قضاوت سریع مقاومت کنید. زمانی که یک لباس بر تن یک زن باشد، شکل و شمایل دیگری به خود می گیرد. این بدان معناست که یک عروس لباس‌های زیادی را امتحان می‌کند و پیدا کردن لباس مناسب زمان می برد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که لباس های عروسی زیادی را هم امتحان نکنید.

ما نمی‌خواهیم شما را گیج کنیم، منظور ما این است که نباید مجبور شوید بیشتر یا کمتر از آنچه می‌خواهید لباس‌های مجلسی بپوشید. اگر احساس می کنید که باید 20 لباس مختلف را در هر مزونی که می روید امتحان کنید، باید بدانید که انتخاب های زیاد و مکان های زیاد می تواند استرس و سردرگمی ایجاد کنند. به احتمال 90% شما به اولین فروشگاه یا مزونی که رفته اید برمی‌گردید و لباس مورد علاقه‌تان را همان جا سفارش می‌دهید.

وقتی لباس عروسی امتحان می کنید، نیاز به تماشاچی ندارید.

بعضی از خانم ها تصور دارند که باید یکی از اقوام، همسایه و دوستان را برای کمک به جستجوی لباس همراه خود ببرند. نتیجه منفی خواهد بود. نظرات، افکار و هماهنگی بیش از حد انتخاب را برای شما سخت تر می کند.

هنگامی که لباس عروسی را امتحان می کنید، لباس زیر مناسب بپوشید.

در روز امتحان لباس عروس، شما زمان زیادی را در لباس عروس خود صرف خواهید کرد. لباس زیر مناسب می تواند در جستجوی شما کمک کند. بسیاری از زنان قدرت لباس‌های زیر مناسب را در فرم درست لباس نمی‌دانند.

فراموش نکنید که فروش لباس عروس و اکسسوری معمولا نهایی است.

این یک یادآوری واقع بینانه است که باید در جستجوی لباس عروس و لوازم جانبی خود جدی باشید چون برگشت امکان پذیر نیست.

در مورد اندازه لباس عروس نگران نباشید.

لباس‌های عروس دو تا سه سایز بزرگ‌تر از سایز معمولی‌تان هستند. وقتی به این موضوع فکر کردید، واقع‌بین باشید و فقط به ظاهر آن لباس توجه کنید، نه سایز نوشته شده روی لباس!

هنگام امتحان کردن لباس عروس، سؤالات زیادی بپرسید.

شما باید از صاحب مزون و فروشگاه نیز سوال بپرسید. فراموش نکنید که همیشه باید چند سؤال هم از خود بپرسید تا مطمئن شوید لباسی که دوست دارید نه تنها به شما احساس دیدنی می‌کند، بلکه برای فعالیت‌های روز نیز راحت است. طمئن شوید که پاسخ این موارد را دارید: آیا من احساس زیبایی، اعتماد به نفس و راحتی می کنم؟ آیا می توانم در آن برقصم؟ آیا می توانم بنشینم؟ آیا در مورد هر بخشی از بدنم در لباسم آگاه هستم؟ یک لباس عروس زیبا ممکن است زرق و برق دار باشد، اما اگر نمی توانید تمام شب با آن حرکت کنید و احساس کنید گیر افتاده اید، این لباس برای شما مناسب نیست.

نکات زیاد دیگری در مورد خرید لباس عروس مناسب وجود دارند، مطالب مجله ازدواج ایرانی را دنبال کنید.

عروسی
مزون لباس عروس
بهترین مزون های لباس عروس
مزون های لباس عروس
ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
لباس عروس
انتخاب لباس عروس
لباس عروس مناسب
لباس عروس زیبا
راهنمای انتخاب لباس عروس
ازدواج

پربازدید ها

هدیه عید نوروز برای عروس

ارغوان صادقپور
سه شنبه 24 اسفند 1400

کم کردن هزینه های عروسی

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401
نظر شما
نظرات
4 نظر
ایا شما مشاوره دارید در زمینه عروسی که راهنمایی بکنه تا با مدیریت بیشتری مراسم عروسی ما طی بشود یکشنبه 8 اسفند 1400 Sajjad
سلام لباس عروس اجاره ای هم دارین؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 هستی مومنی
سلام لطفاراهنمايي كنيد چطوري ميتونم مدل لباس عروس و قيمت مناسب اطلاعات داشته باشم؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 الاهه مزارعي
سلام من لباس عروس زیبایی میخوام که اولین نفر خودم پوشیده باشم یکشنبه 8 اسفند 1400 کتی شهرکی