ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکاتی ضروری برای عروس ها

نکاتی ضروری برای عروس ها

شما بعنوان عروس پیش از مراسم کارهای زیادی دارید که باید انجام شود. ممکن است بعلت تعداد زیاد برنامه ها و زمان بندی های مختلف کمی سردرگم باشید و برخی از نکات را فراموش کنید. در این مقاله به یادآوری نکاتی می پردازیم که ممکن است از یاد ببرید.

لیستی از کارهای خود تهیه کنید.

پیش از هرچیز یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید، از درست کردن ناخن ها گرفته تا گرفتن لباس عروس و تمام برنامه هایی که دارید را بنویسید و اگر امکان فراموش شدن آن وجود دارد حتما برای خود یک یادآور تنظیم کنید. این یادآوری را می توانید از طریق گوشی موبایل خود ایجاد کنید.

همچنین برای انجام کارهایی که برنامه ریزی کرده اید و زمان بندی هایی که دارید همیشه یک پلن جایگزین داشته باشید. ممکن است بعضی از موارد به شکلی که تصور می کردید پیش نرود. خود را در شرایط خاص قرار دهید و راه حل های جایگزین داشته باشید.

سالن زیبایی عروس

اگر استرس دارید که در روز عروسی خود و با آرایش عروس چه ظاهری خواهید داشت بهتر است یک روز پیش از عروسیتان یک میکاپ آزمایشی را امتحان کنید تا از این بابت مطمئن شوید. این که تصوری از چهره خودتان در روز عروسیتان داشته باشید باعث می شود خیال راحت تری داشته باشید.

برای پوست خود بهتر است از حدود دو هفته قبل استفاده از روتین های پوستی را شروع کنید و از ماسک هایی که بدون ایجاد حساسیت هستند استفاده کنید. با این کار به روشن و درخشان شدن پوست خود کمک می کنید و یک پوست خوب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر آرایش عروسی شما داشته باشد.

همچنین فراموش نکنید که موهای شما جزئی از زیبایی شما هستند. اگر می خواهید تقویت خاصی روی موهایتان انجام دهید از چند هفته قبل کارهایی که لازم است را شروع کنید، اگر قصد رنگ یا لایت کردن موهای خود را دارید بهتر است از 2 هفته قبل انجام دهید و تا روز عروسی موهای خود را تقویت کنید.

لباس عروس

حتما یک هفته پیش از مراسم عروسی لباس عروس خود را مجدد پرو کنید. ممکن است از زمان خرید و دوخت لباس عروس خود کاهش و یا افزایش وزن جزئی داشته باشید که در مدل لباس تغییری ایجاد کند و نیاز به اعمال این تغییرات توسط خیاط داشته باشید. همینطور کفش های عروسی خود را تست کنید تا مطمئن باشید پای شما را اذیت نمی کند و می توانید به راحتی در شب عروسی خود فعالیت داشته باشید و راه بروید.

زیبایی دندان ها

در روز عروسی خود احتمالا در تمام عکس ها و فیلم عروسی لبخند می زنید و خنده بر لبان شما خواهد بود. بهتر است برای زیباتر شدن عکس ها چند هفته پیش از عروسی دندان های خود را توسط دندان پزشک سفید کنید تا تاثیر زیبایی دندان ها را در ظاهر خود بهتر ببینید و زیباتر باشید.

استراحت کافی

از یک هفته پیش از عروسی سعی کنید کار خاصی انجام ندهید و استراحت کنید. حتما شما در تمام این مدت کارهای زیادی انجام داده اید و خسته هستید. بهتر است فکر خود را آزاد کنید و از این روزهای پایانی مجردی استفاده کنید، با دوستان خود به جاهایی که علاقه دارید بروید و به طور کلی ذهن خود را درگیر نکنید. همه چیز طبق برنامه ریزی شما پیش خواهد رفت.

به خواب خود توجه ویژه ای داشته باشید، هیچ چیز به اندازه خواب کافی برای شما تاثیرگذار نیست.

رژیم غذایی داشته باشید.

پیش از عروسی خود نوشیدن آب را بیشتر کنید تا به زیبایی پوست خود کمک کرده باشید. نوشیدن آب کافی به شفافیت پوست کمک می کند و حال جسمی بهتری برای شما خواهد داشت. به خصوصی در یک هفته پیش از عروسی نوشیدن آب را بیشتر کنید.

اگر نیاز به پاکسازی دارید بهتر است با مشاوره با یک دکتر تغذیه مواد غذایی مضر را کم کنید تا هم کمی کاهش وزن داشته باشید و پوست خود را درخشان تر کنید.

با رعایت مواردی که گفته شد می توانید اطمینان داشته باشید که در هفته پایانی تا رسیدن موعد عروسی شما حس بهتری خواهید داشت و انرژی های منفی بر شما غلبه نخواهند کرد.

عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
لباس عروس
عروس
زیباترین عروس
جشن عروسی
سالن زیبایی عروس
میکاپ عروس
کفش عروس
بهترین سالن های زیبایی عروس
نکات عروسی
هفته قبل از عروسی
لیست کارهای عروسی
نظر شما
نظرات
0 نظر