ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

انتخاب لباس ساقدوش ها

انتخاب لباس ساقدوش ها

ساقدوش ها از دوستان و یا اقوام نزدیک عروس و داماد انتخاب می شوند و بعنوان همراه در کنار عروس و داماد در مراسم عروسی حضور خواهند داشت. برای زیباتر شدن این همراهی لباس هایی که ساقدوش ها می پوشند یکدست خواهد بود که جلوه خاصی به مراسم عروسی خواهد داد.

در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چگونه لباس ساقدوش ها را انتخاب کنیم و چه رنگ بندی برای لباس ساقدوش ها جذاب تر خواهد بود.

پیش از این گفتیم که خرید لباس ساقدوش ها بر عهده عروس و داماد است و شاید بتواند شما را دچار سردرگمی در تصمیم گیری کند. برای خرید و انتخاب لباس ساقدوش ها ادامه مطلب برای شما کاربردی خواهد بود.

رنگ های مناسب برای لباس ساقدوش ها

رنگ لباس ساقدوش ها می تواند با لباس عروس هماهنگ با در تضاد باشد که هر کدام از این حالات می تواند زیبایی خاص خود را داشته باشد.

نباتی و نقره ای

رنگ نباتی یا نقره ای انتخاب بسیار خوبی برای لباس ساقدوش های عروس است. چرا که این رنگ ها روشن و اصطلاحا لایت هستند و در کنار لباس زیبای عروس می توانند بسیار زیبا و دخترانه جلوه کنند.

سفید

معمولا رنگ لباس ساقدوش ها سفید انتخاب می شود اما اگر می خواهید بین عروس و ساقدوش ها تفاوتی وجود داشته باشد رنگ سفید انتخاب مناسبی نیست.

مشکی

رنگ مشکی می تواند باعث شود که عروس بین ساقدوش ها بیشتر به چشم بیاید و زیبایی لباس عروس نمایان تر شود. مشکی رنگ بسیار خوبی برای لباس ساقدوش ها خواهد بود.

آبی

پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از رنگ آبی استفاده کنید آبی تیره را انتخاب کنید. آبی می تواند جلوه خاصی به لباس ساقدوش های شما بدهد و تیره بودن آن زیبایی لباس سفید عروس را بیشتر نشان خواهد داد.

سبز

رنگ سبز نیز مانند آبی می تواند جلوه بسیار زیبایی به مراسم شما ببخشد. همچنین سبزهای تیره و یا سبز درخشان همیشه شیک و خاص خواهد بود و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای ساقدوش ها باشد.

قرمز تیره

رنگ قرمز روشن برای لباس ساقدوش ها توصیه نمی شود اما قرمز تیره می تواند بسیار شیک جلوه کند و زیبایی لباس عروس را دوچندان کند.

صورتی

رنگ صورتی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای ساقدوش ها باشد، صورتی های روشن و یا صدفی هم بسیار شیک و زیبا خواهند بود.

مدل لباس ساقدوش ها

در انتخاب مدل لباس ساقدوش ها به فرم بدن هر کدام از ساقدوش ها توجه داشته باشید. حتی اگر یکی از ساقدوش ها با فرم بدنی متفاوت نیاز به مدل لباس متفاوتی هم داشته باشد می توانید با رعایت رنگ لباس دیگری را انتخاب کنید. در مورد مدل لباس حتما از خود ساقدوش ها نظرشان را بپرسید. نگران مدل های یکدست لباس ساقدوش ها نباشید چرا که مد این روزها بر تفاوت داشتن تاکید دارد و کافی است رنگ ها با هم مطابقت داشته باشند.

لباس ساقدوش ها نباید کوتاه باشند، پیشنهاد می کنیم برای لباس ساقدوش ها از پیراهن های مجلسی بلند و شیک انتخاب کنید که ظاهری شکیل تر و رسمی به مراسم شما خواهند داد و در عکس های عروسی بسیار زیباتر خواهند بود.

کفشی که ساقدوش ها انتخاب می کنند باید به سلیقه و انتخاب خودشان باشد. راحت بودن کفش در پای هر فرد متفاوت است و این که در طول مراسم ساقدوش ها راحت باشند بسیار مهم خواهد بود.

ساقدوش های داماد

در مورد ساقدوش های داماد کار کمی راحت تر است. ساقدوش داماد می تواند هر کت و شلواری را که می خواهد بپوشد و نیازی نیست که همه ی ساقدوش های داماد یکدست باشند. تنها موردی که باید در مورد ساقدوش های عروس و داماد ست باشد رنگ پاپیون و یا کراوات آن ها با لباس ساقدوش های عروس است.

یک ایده دیگر که می تواند جذاب باشد انتخاب پاپیون یا کراوات ساقدوش های داماد هماهنگ با لباس آقای داماد است.

در پایان فراموش نکنید که هماهنگ نبودن لباس ساقدوش ها می تواند ایده جالبی باشد. هم رنگ بودن ساقدوش ها کافی است. برای کم تر شدن هزینه های می توانید از لباس هایی که ساقدوش ها از پیش دارند استفاده کنید و فقط رنگ هماهنگی داشته باشید.

عروسی
آتلیه عروس
مزون لباس عروس
ازدواج ایرانی
مزون لباس مجلسی
ساقدوش عروس
ساقدوش داماد
لباس ساقدوش عروس
لباس ساقدوش داماد
مدل لباس ساقدوش عروس
رنگ لباس ساقدوش عروس
کت و شلوار ساقدوش داماد
بهترین مزون ها
نظر شما
نظرات
0 نظر