ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

برگزاری مراسم عروسی در دوران کرونا

برگزاری مراسم عروسی در دوران کرونا

این روزها اگر در حال برنامه‌ریزی عروسی باشید، می توان با اطمینان گفت که هر عروسی ممکن است با تغییرات برگزار شود. چه در حال حاضر مجاز باشد که در مقیاس کوچکتر و با مهمانان کمتر برگزار شود و چه آنطور که بعداً آرزویش را داشتید یک عروسی با چند صد مهمان، باید برای شرایط خاص کرونا آماده باشید وگرنه متأسفانه مجبور به تغییر برنامه ها هستید، در این پست سعی داریم کمک کنیم تا شما نگاه دقیق تری به نحوه تأثیر کرونا بر برنامه ریزی عروسی داشته باشید و برای ماه های آینده آماده تر باشید.

توصیه کلی این است که آماده باشید، اخبار را از نزدیک دنبال کنید و با فروشندگان و مهمانان خود تعارف نداشته باشید. با تمام این مشکلات روز شما خواهد آمد. در روزهای پیش از مراسم بیشتر مراقب خود باشید. گریه کردن اشکالی ندارد. عصبانی بودن یا احساسات گسترده طبیعی است. مهم نیست که مراسم چه زمانی باشد. روز شما فرا خواهد رسید.

همانطور که افراد بیشتری واکسینه می‌شوند و محدودیت‌ها کاهش می‌یابد، زوج‌های نامزد بیشتری احساس اعتماد به نفس می‌کنند تا تاریخ عروسی را تعیین کنند. اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد که زوج ها می توانند برای محافظت از جشن خود انجام دهند. در اینجا چند نکته برای اینکه عروسی خود را تا حد ممکن ایمن نسبت به کووید اجرا کنید را بررسی می کنیم:

با محل برگزاری مراسم عقد یا عروسی خود مشورت کنید.

از پرسیدن در مورد اقدامات احتیاطی از محل برگزاری خود خجالت نکشید. مکان های در فضای باز بهترین گزینه برای میزبانی جشن شما هستند. حتی اگر یک مکان سرپوشیده را انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که مقدار تهویه مناسب و چیدمان درست وجود دارد تا بتوانید با خیال راحت مهمانان خود را دعوت کنید. برنامه ریزی خود را شروع کنید، اما در نظر بگیرید که برنامه بازی فعلی است. مکانی را پیدا کنید که بتواند 100 نفر را در خود جای دهد اما می تواند تا 200 نفر افزایش یابد. داشتن یک منطقه در فضای باز که می تواند با تعداد مهمانان شما مطابقت داشته باشد.

با چیدمان استراتژیک صندلی به مهمانان خود کمک کنید فضای شخصی خود را حفظ کنند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید خانواده‌هایی را از یک خانواده دور هم جمع کنید و فاصله مناسبی را بین طرف‌های خانواده‌های مختلف بگذارید.

همه چیز هنوز نسبتاً نامشخص است و با این حال همه ما می‌دانیم که پایان این همه‌گیری نزدیک است. سطح امید همه در حال حاضر با عرضه و توزیع واکسن با سرعت بیشتری در حال انتشار است.

موارد اصلی که باید در نظر گرفته شوند: یکی، خطرات سلامتی و ایمنی مهمان و دوم، دستورالعمل‌های کووید-19 است. متأسفانه، دیده‌ایم که این دو همیشه با هم همسو نیستند، گاهی اوقات قوانین در زمانی که ریسک‌ها زیاد است خیلی سست می‌شوند و گاهی اوقات زمانی که ریسک‌ها کم است، خیلی سخت‌گیرانه هستند.

از زمان شیوع کرونا، عبور از این همه عدم قطعیت بزرگترین مانع بوده است. با این وجود بعضی از زوج ها ترجیح می‌دهند مراسمشان شش ماه یا بیشتر به تعویق بیفتند عروسی را که تصور می‌کردند برگزار کنند.

تعداد مهمان کمتری را در نظر بگیرید.

تعداد کمتر مهمان ها باعث می شود انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. اگر در حال حاضر تعداد مهمانان زیادی را در نظر دارید، لیست خود را مرور کنید و مهمانان مهم تر را در نظر داشته باشید. به این ترتیب، اگر به دلیل هر اتفاقی مجبور به حذف تعدادی از مهمان ها شدید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

به مهمانان ماسک و یا ضدعفونی کننده دست به عنوان هدیه عروسی، در سبدهای خوش آمدگویی عرضه کنید. بهتر است برای وسایل راحتی مهمان مانند ماسک، ضدعفونی کننده و غیره، یک آیتم به بودجه خود اضافه کنید.

انعطاف پذیر باشید.

در مورد این بیماری انعطاف پذیری نه تنها در مورد تاریخ و مکان برگزاری عروسی، بلکه در مورد تعداد مهمانان هم کلیدی است.

سالن های عقد

در حال حاضر سالن های عقد بسیار کاربردی هستند، می توانید تعداد مهمانان خود را محدودتر کنید و جشن صمیمی تری را برگذار کنید که در برابر کرونا احساس آرامش بیشتری به شما خواهد داد. همچنین مهمانان شما نیز از محدودیتی که ایجاد می کنید احساس بهتری خواهند داشت و مراسم به بهترین شکل پیش خواهد رفت. همچنین می توانید پذیرایی کاملی را در سالن های عقد هم برای مهمانان در نظر بگیرید.

نظارت بر پذیرایی

توجه داشته باشید که پرنسل پذیرایی باید ماسک داشته باشند و پیش از مراسم از بهداشت کلیه افراد مطمئن شوید. بهتر است مواد ضدعفونی بر روی میزهای مهمانان هم قرار گرفته باشد.

هدف عروسی جشن گرفتن زوج و داستان عشق آنها با عزیزان و خانواده هایشان است. ما زوج ها را تشویق می کنیم که از قبل برنامه ریزی کنند، به محض اینکه همه بتوانند دور هم جمع شوند، می دانید که عروسی شما عالی برگزار می شود و جشن شما بهترین خواهد بود. برای آن لحظه آماده باشید. برای برنامه ریزی های مراسم عروسی و انتخاب بهترین ها، ازدواج ایرانی به شما کمک خواهد کرد.

عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
سالن عقد
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
جشن عروسی
جشن عروسی در دوران کووید-19
جشن عروسی در دوران کرونا
برگزاری جشن عروسی در دروان همه گیری
برگزاری بهترین جشن عروسی
سالن های عقد
نظر شما
نظرات
5 نظر
ما میخواستیم عروسی بگیریم که کرونا شد و کلا تونستیم فقط یک مهمونی کوچیک بگیریم که اصلا خوب نبود به نظرم ولی الان با بهتر شدن شرایط میخوام که عروسی بگیرم شما میونید کمکی انجام بدید تو این زمینه ؟ پنج شنبه 28 بهمن 1400 علی اصلانی
در برگذاری مراسم عقد و عروسی شما چه کارایی میکنید که افراد کرونا نگیرن من دوساله میخوام مراسم عروسی بگیرم از ترس کرونا نگرفتم یکشنبه 8 اسفند 1400 شیوا نظریان
سلام وقت بخیر چجوری توی کرونا مراسم عروسی با رعایت پروتکل بهداشتی میگیرید؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 هانیه نوربخش
ممنونم بابت مطالبتون جهت برگزاري جشن عروسي یکشنبه 8 اسفند 1400 آرش
سلام امکانش هست در شرایط فعلی کلا عقد و عروسیم تو فضای باز برگزار بشه؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 ماندانا