ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

راهنمای انتخاب شام عروسی

راهنمای انتخاب شام عروسی

برای انتخاب منوی شام عروسی چندین سوال مطرح می شود، از جمله اینکه چه غذایی بهتر است؟ پذیرایی سلف سرویس بهتر است یا پذیرایی شام بصورت پرسی؟ چه نوشیدنی انتخاب کنیم و ... که در این مطلب پاسخ این سوال ها و نکات انتخاب شام عروسی را خواهید خواند. ازدواج ایرانی در تلاش است که با ارائه این مطالب در مورد تمام جزئیات عروسی بهترین انتخاب را داشته باشید.

بعنوان نکته اول دقت کنید که انتخاب غذا مطابق با سلیقه و ذائقه مهمانان و کیفیت خوب یک خاطره عالی از مراسم شما به یاد خواهد گذاشت. پس باید در انتخاب منوی غذا دقت زیادی داشته باشید و در عین حال بودجه ای که در نظر دارید را فراموش نکنید. از اصلی ترین و مورد سفارش ترین غذاهای عروسی کباب، جوجه کباب، باقالی پلو و زرشک پلو است. خورشت ها در انتخاب های بعدی قرار می گیرند. اگر محدودیت هزینه ندارید داشتن چند نوع دسر و پیش غذا ایده خیلی خوبی است.

به طور کلی شما نسبت به بودجه و تعداد مهمانان خود باید برای سفارش شام عروسی برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم برای شام عروسی از چشم و هم چشمی پرهیز کنید و هزینه ای که در نظر دارید را فراموش نکنید.

همچنین از چند ماه قبل قرارداد غذا را با تالار یا باغ تالار مورد نظر خود تنظیم کنید و یک هفته پیش از مراسم عروسی انتخاب های خود را مجدد هماهنگ کنید و مطمئن شوید که همه چیز طبق برنامه خواهد بود.

میز شام عروسی

پس از اینکه به نتیجه رسیدید که شام را بصورت سلف سرویس یا پرسی سرو می کنید، به تزئینات میز شام هم بپردازید. چیدمان میز شام و رومیزی های زیبا، استفاده مناسب از گل ها روی میز و همچنین سایر وسایل تزئینی می تواند خاطره شام عروسی شما را به یاد ماندنی تر کند.

توجه داشته باشید که اگر پذیرایی شام را سلف سرویس انجام می دهید باید مقدار غذایی که سفارش می دهید کمی بیشتر از تعداد مهمانان باشد و اگر پذیرایی شام را به صورت پرسی انتخاب می کنید سفارش یک تا دو مدل غذا انتخاب درستی خواهد بود.

اگر تشریفات عروسی استخدام کرده اید تمام نکاتی که برای شام عروسی مد نظر دارید را با تشریفات هماهنگ کنید، از جمله تعداد دقیق مهمانان، نحوه سرو شام و هزینه ای که برای شام در نظر گرفته اید.

جزئیات شام عروسی شامل موارد زیر است:

  • موسیقی هنگام سرو شام عروسی
  • چیدمان و تزئینات میز شام
  • زمان دقیق سرو شام
  • محل سرو غذای عروس و داماد
  • پیش غذا
  • نوشیدنی
  • غذای اصلی
  • انواع دسر

در پایان مراسم همیشه تعدادی از غذاها، نوشیدنی ها و موارد دیگر باقی می ماند. اگر تصمیم دارید غذاهای باقی مانده را به خانه ببرید حتما این موضوع را از قبل هماهنگ کنید.

اگرچه شام عروسی یکی از مهم ترین قسمت های عروسی شما است اما حتی اگر در این مورد کوتاهی نکنید همیشه کسانی هستند که ناراضی می مانند پس بودجه خود را اولویت قرار دهید و فقط تلاش کنید شام انتخابی شما را اکثریت دوست خواهند داشت.

عروسی
تالار عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
مراسم عروسی
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
تشریفات عروسی
جشن عروسی
شام عروسی
پذیرایی شام عروسی
منوی شام عروسی
دسر عروسی
نوشیدنی عروسی
بهترین تشریفات عروسی
نظر شما
نظرات
3 نظر
سلام ممنون از توضيحات كامل جهت راهنماي انتخاب شام عروسي شنبه 21 اسفند 1400 هانيه
من اعتقادی به عروسی ندارم شنبه 21 اسفند 1400 حسن حسنی
سلام منوی سلف سرویس برای شام عروسی هم دارین؟ شنبه 21 اسفند 1400 مریم کاووسی