ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

روز ولنتاین

روز ولنتاین

اکثر زوج هایی که مدتی است با هم ازدواج کرده اند، معتقدند که روز ولنتاین یک مناسبت مثل سایر روزهای تقویم است. اما آیا ایده ای برای روز ولنتاین متاهل ها وجود دارد که در مورد عشق واقعی خود به یکدیگر جشن بگیرند؟ فردا دوشنبه 25 بهمن روز ولنتاین است و به این بهانه ازدواج ایرانی نکاتی را برای زوج های عزیز و به ویژه متاهل ها برای داشتن رابطه ی بهتر در ادامه قرار داده است.

این امکان وجود دارد که فقط زوج‌های جوان که تازه ازدواج کرده اند یا نامزد هستند درگیر ولنتاین باشند. متاهل ها اغلب روز ولنتاین را نادیده می گیرند. در میان فرزندها، کارها و مسئولیت ها، زوج ها اغلب ابراز عشق و مراقبت از یکدیگر را فراموش می کنند. روز ولنتاین برای متاهل ها می‌تواند روزی باشد که آن‌ها روابط خود را تجدید کنند و زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانند.

متاهل ها در روز ولنتاین چه کاری می توانند انجام دهند؟

ارائه ایده های روز ولنتاین برای متاهل ها می تواند چالش برانگیز باشد زیرا ممکن است انگیزه کمی برای انجام کاری متفاوت یا برنامه ریزی خاص وجود داشته باشد. اما انجام کاری که جزو کارهای روزمره شما نیست می تواند انرژی جدیدی به ازدواج شما بیافزاید.

بر خلاف زوج های جوان، مدتی است که در کنار همسرتان هستید. ازدواج تضمین می‌کند که زوج‌ها علایق یکدیگر را عمیقاً بشناسند. می توانید از این دانش برای تعیین اینکه چه چیزی شریک زندگی شما را خوشحال می کند استفاده کنید.

کارهای خلاقانه ای که باید برای روز ولنتاین انجام دهید باید در نظر گرفته شود، اما دوست داشتن و دوست نداشتن شریک زندگی شما به عنوان نیروی محرکه در پشت آن همیشه در نظر گرفته شود.

شریک زندگی شما چه چیزی را دوست دارد؟ پاسخی دارید؟ پس همه چیز را پیرامون آن برنامه ریزی کنید.

ایده های روز ولنتاین برای متاهل ها

روز ولنتاین روز جشن عشق و ابراز محبت و قدردانی از شریک زندگی خود است. با کاهش صمیمیت و جوشش عاشقانه، اغلب متاهل ها کسانی هستند که به روز ولنتاین بیشتر نیاز دارند.

روز ولنتاین را به عنوان بهترین فرصت برای افزودن یک انفجار عاشقانه به رابطه خود در نظر بگیرید.

1. سنت جدیدی بسازید.

یکی از ایده های تاثیرگذار روز ولنتاین برای متاهل ها این است که به طور خاص فعالیتی را به انتخاب خود و همسرتان انتخاب کنید. می توانید هر سال یک فیلم عاشقانه تماشا کنید، به پیک نیک یا یک استراحت کوتاه عاشقانه بروید، یا هر سال در یک رستوران شیک شام بخورید.

این فعالیت را برای روز ولنتاین سال های بعد به یک سنت تبدیل کنید. این سنت به شما یادآوری می کند که هر سال در این روز عشق را جشن بگیرید و به رابطه خود اهمیت دهید.

وقتی به یک روز ساده رنگی از جشن می‌دهید، همین عمل می‌تواند باعث ایجاد هیجان و شادی در زندگی روزمره شما شود.

2. روزهای ولنتاین قدیمی را به یاد بیاورید.

همه متاهل ها زمانی عاشقان جوان و پرشور بودند. شما و همسرتان باید خاطرات شیرینی از جشن های روز ولنتاین خود داشته باشید. آن روزها را به یاد بیاورید و شاید آنها را با همسرتان زنده کنید.

شما می توانید این روز ولنتاین را همانطور که زمانی که رابطه تان جدید بود جشن بگیریدی. این می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، یک تغییر هیجان انگیز در روال زندگی شما.

3. روز را با یکدیگر بگذرانید.

اگر بچه های کوچک دارید آنها را به والدینتان بسپارید. کارهایتان را انجام دهید تا روزتان را آزاد کنید و آن را فقط با شریک زندگیتان بگذرانید.

اگر متاهل ها از کارهای روزمره کمی فاصله بگیرند و کاملاً از کنار هم بودنشان لذت ببرند، می توانند با احساس شادابی به زندگی روزمره بازگردند. تحقیقات نشان می دهد که زمان با کیفیتی که زوج ها با یکدیگر سپری می کنند می تواند به طور قابل توجهی بر رضایت از رابطه تأثیر بگذارد.

هر دوی شما می توانید هر کاری که می خواهید با هم انجام دهید، پیاده روی های طولانی بروید، ساعت ها با هم صحبت کنید و حتی بعد از این همه سال از آموختن چیزهای جدید در مورد یکدیگر شگفت زده خواهید شد.

4. هدیه بدهید.

همانطور که کلیشه ای به نظر می رسد، هدیه دادن در روز ولنتاین هرگز نمی تواند اشتباه باشد. ممکن است چیزها در روز ولنتاین گران قیمت باشند، اما، هدیه به پول نیست. این فکر پشت هدیه است که اهمیت دارد.

هر چقدر هم بزرگ یا کوچک باشد، در روز ولنتاین، یک هدیه به شریک زندگی خود بدهید. تغییر مثبتی در رابطه شما ایجاد خواهد کرد.

5. همسرتان را غافلگیر کنید.

اگر احساس می کنید هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا این روز را برای هر دوی شما به یاد ماندنی کنید، لازم نیست کاملاً از راضی کردن همسرتان دست بردارید. به همه چیزهای احتمالی که همسرتان از شما کمترین انتظار را دارد فکر کنید. این می تواند هر چیزی باشد.

6. اولین قرار خود را دوباره بسازید.

نوستالژی یک محرک جادویی است. بنابراین، هنگام فکر کردن به ایده های روز ولنتاین برای زوج های متاهل، از آن به نفع خود استفاده کنید. در مورد قرار مورد علاقه خود به عنوان یک زوج فکر کنید و راه هایی را برای ایجاد دوباره آن برای خود بیابید. قدم زدن در مسیر حافظه با یادآوری همه چیزهایی که باعث شد عاشق همسرتان شوید، به ازدواج شما انرژی می بخشد.

7. به عکس های قدیمی نگاه کنید.

به دنبال ایده های عاشقانه روز ولنتاین هستید؟ با شریک زندگی خود عکس های قدیمی را مرور کنید.

تصاویری از تمام مراحل مختلف رابطه شما را به سفری در میان تمام خاطرات زیبایی که با همسرتان ساخته اید می برد. شما می توانید با هم بخندید در حالی که در مورد تمام لذت هایی که داشتید صحبت می کنید.

8. به مسافرت بروید.

اگر شرایط را تغییر ندهید، ازدواج می تواند یکنواخت شود.

بنابراین، یکی از بهترین ایده‌های روز ولنتاین برای زوج‌های متاهل این است که دور شوند و با همسرتان به تعطیلات آرامش‌بخش بروید. با از بین بردن استرس زندگی روزمره، زندگی جدیدی به زندگی زناشویی می بخشید.

9. هدایای دست ساز

برای لذت بردن از روز ولنتاین نیازی نیست پول زیادی خرج کنید. هدایای ولنتاین برای زوج ها نیز می تواند دست ساز باشد. شما می توانید چیزی منحصر به فرد را با دستان خود بسازید و به آنها بدهید. این یکی از ایده‌های خوب روز ولنتاین برای زوج‌های متاهل خواهد بود، زیرا هدایا شخصی‌سازی می‌شوند و نیازی نیست که بودجه را زیاد کنید.

10. صبحانه دو نفره

می‌توانید روز را با درست کردن یک صبحانه عاشقانه برای همسرتان شروع کنید. همانطور که با یکدیگر ازدواج کرده اید، دستور العمل های صبحانه مورد علاقه همسرتان را می دانید.

11. یادداشت های عاشقانه بگذارید.

جادو در جزئیات است.

یکی از ساده‌ترین ایده‌های روز ولنتاین برای متاهل ها که نیاز به برنامه‌ریزی زیادی ندارد، نوشتن و گذاشتن یادداشت‌های عاشقانه برای همسرتان در سراسر خانه است. این باعث می شود که سرگرمی دلپذیری را به ازدواج شما بازگرداند.

12. یک چیز خوشمزه و شیرین بپزید.

اکثر ما از یک دسر خوشمزه لذت می بریم، پس چرا با همسرتان آن را درست نکنید؟

دستور پخت پیچیده ای را انتخاب نکنید که شما را تحت فشار قرار دهد. یک دستور غذای ساده را انتخاب کنید تا بتوانید با همسرتان در هنگام درست کردن و در هنگام خوردن آن لذت ببرید. شیرینی پزی همچنین مزایای روانی دارد که رابطه شما را بهتر می کند.

13. یک شام مجلل

ایده های روز ولنتاین برای همسر می تواند شامل بیرون رفتن و یک شام فانتزی باشد.

اگر با یکدیگر ازدواج کرده اید، لباس پوشیدن و شام خوردن با هم می تواند لذت بخش باشد. این می تواند به شما فرصتی بدهد تا مکالمات دلپذیری داشته باشید و از یک شب قرار بدون نگرانی در مورد دغدغه ها لذت ببرید.

14. به یک تئاتر کمدی بروید.

اگر به دنبال چیز سرگرم کننده ای هستید، می توانید همسر خود را با بلیط یک نمایش کمدی غافلگیر کنید. رفتن به یک برنامه کمدی یکی از کارهای لذت بخش برای همسرتان در روز ولنتاین است. این می تواند به هر دوی شما فرصتی بدهد که با هم بخندید و از یک لحظه تسکین دهنده با یکدیگر لذت ببرید.

در نهایت

زن و شوهر بودن به این معنی نیست که بخش سرگرم کننده زندگی به پایان رسیده است. شما مجبور نیستید زندگی خود را صرفاً با تحت فشار قرار دادن مسئولیت های پایان ناپذیر خانه، فرزندان، والدین، مدیریت امور مالی و چیزهای مشابه بگذرانید.

متاهل بودن به شما برتری می دهد زیرا شریک زندگی خود را بهتر می شناسید و کاملاً درک می کنید که چه چیزی او را عصبانی می کند و چه چیزی او را واقعاً خوشحال می کند. متاهل ها می توانند از این واقعیت به نفع خود استفاده کنند و رابطه خود را شارژ کنند.

بنابراین، اگر مدتی است که ازدواج کرده اید و از رابطه خود راضی هستید، باید روز ولنتاین را جشن بگیرید. شما باید کمی وقت بگذارید تا از حمایت های شریک خود تشکر کنید، عشق و محبت خود را ابراز کنید و تلاش کنید تا رابطه خود را زنده نگه دارید.

ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
ازدواج
ازدواج موفق
ولنتاین
ولنتاین در ایران
جشن ولنتاین
ولنتاین عاشقانه
هدیه ولنتاین
روز ولنتاین
25 بهمن
روز عشق
valentine
نظر شما
نظرات
5 نظر
من دوستم روز ولنتاین با راهنمایی و مدیریت شما باغی که شما معرفی کرده بودید مراسم عروسیش رو گرفت و بسیار عالی و راضی بود من برای خرداد مراسم عروسی میخوام بگیرم ممنون میشم توی برگذاری جشن راهنماییم کنید یکشنبه 8 اسفند 1400 علی
من دوستم روز ولنتاین با راهنمایی و مدیریت شما باغی که شما معرفی کرده بودید مراسم عروسیش رو گرفت و بسیار عالی و راضی بود من برای خرداد مراسم عروسی میخوام بگیرم ممنون میشم توی برگذاری جشن راهنماییم کنید یکشنبه 8 اسفند 1400 علی
سلام برای ولنتاین یه رستوران عالی میشه معرفی کنید مممنونم یکشنبه 8 اسفند 1400 پارسا زندگانی
سلام ممنون از توضيحات كامل براي روز عشق و برگزاري جشن با كيفيت یکشنبه 8 اسفند 1400 خاطره
سلام من تو روز ولنتاین یه کافه خیلی شیک میخوام با تم قرمز میتونید بهم معرفی کنید؟ روز عشق برام خیلی مهمه🙏🏻 یکشنبه 8 اسفند 1400 کتایون شهرکی