ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

زمان بندی برنامه های عروسی

زمان بندی برنامه های عروسی

برای زوج هایی که در آستانه ازدواج قرار دارند و یا پس از برگزاری جشن عقد تصمیم بر داشتن یک جشن عروسی دارند، برنامه ریزی جزئیات مراسم عروسی می تواند سخت و خسته کننده باشد و حتی باعث ایجاد استرس خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است زمان بندی برنامه های خود را مشخص کنید و با داشتن یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید بیشتر اطمینان داشته باشید که همه ی مراحل عروسی درست و به خوبی پیش خواهد رفت.

در ادامه راهنمایی های لازم برای برنامه ریزی جشن عروسی را خواهید خواند، شما در یک بازه زمانی 6 ماه تا یک ساله و با برنامه ریزی درست می توانید عروسی خود را با هماهنگی و بدون هیچ مشکلی برگزار کنید. ازدواج ایرانی به برنامه ریزی جشن عروسی شما با معرفی بهترین انتخاب ها کمک خواهد کرد.

یک سال پیش از مراسم عروسی

اگر برای برنامه ریزی عروسی خود زمانی در حدود یک سال دارید، می توانید برنامه ریزی گسترده تری داشته باشید، در قدم اول شما باید سطح عروسی خود را مشخص کنید، آیا می خواهید یک عروسی بزرگ داشته باشید که بصورت کاملا رسمی برگزار شود و یا یک جشن کوچک با مهمانان صمیمی تر؟

در این زمان شما برای فصل برگزاری مراسم عروسی خود برنامه ریزی می کنید و تصمیم قطعی می گیرید. همچنین مقدار هزینه جشن خود را تعیین می کنید و بودجه خود را مشخص خواهید کرد.

در این زمان شما می توانید روز عروسی خود را نیز انتخاب کنید و تالار یا باغ تالار عروسی خود را رزرو کنید، این روز می تواند یکی از اعیاد باشد و یا تاریخ و روز خاصی که مد نظر دارید، بهتر است چند انتخاب در نظر داشته باشید تا در صورت بروز هر مشکلی روز خاص خود را تغییر دهید. همچنین توجه داشته باشید که تاریخ عروسی خود را می توانید با اقوام و آشنایانی که برای شما در اولویت هستند یا خارج از کشور سکونت دارند هماهنگ کنید و برای آن تاریخ تصمیم بگیرید تا اطمینان داشته باشید که در عروسی شما شرکت خواهند کرد.

6 ماه پیش از مراسم عروسی

در این بازه زمانی شما باید در مورد موارد جزئی تری برنامه ریزی کنید. برای مثال:

لباس عروس خود را سفارش دهید و یا مزون لباس عروس انتخاب کنید.

با آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروس برای تاریخ عروسی خود هماهنگ کنید. و …

3 ماه پیش از مراسم عروسی

در این فاصله از مراسم عروسی شما باید جزئیات بیشتری را مدیریت کنید، برای مثال:

حلقه عروس و داماد را خریداری کنید.

تم گل آرایی و مراسم عروسی خود را انتخاب کنید و با سلیقه خود تغییراتی را ایجاد کنید.

برای ماه عسل برنامه ریزی کنید و در صورت نیاز با محل کار خود از این تاریخ هماهنگ باشید.

سالن زیبایی عروس را انتخاب و رزرو کنید.

1 ماه پیش از مراسم عروسی

در ماه پایانی شما تقریبا تمام برنامه ریزی های اصلی و فرعی خود را انجام داده اید، جزئیاتی که باقی می ماند ما تواند شامل:

هماهنگی برای دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس، همچنین انتخاب و تصمیم گیری در مورد ماشین عروس نیز یکی از مواردی است که در ماه پایانی انجام می شود.

انتخاب گروه موسیقی عروسی و هماهنگی 

هماهنگی برای جزئیاتی مانند آتش بازی در جشن عروسی.

2 هفته پیش از مراسم عروسی

در این زمان نیاز دارید که استراحت کنید و نگران نباشید، برنامه ریزی های شما به خوبی انجام شده و با اطمینان منتظر روز عروسی خود باشید. منزل مشترک خود را کامل کرده و کارت عروسی خود را بین مهمانان پخش کنید. فراموش نکنید که آب زیاد بنوشید و تغذیه مناسبی داشته باشید.

در آخر اگر نگران روند برگزاری مراسم عروسی خود هستید می توانید با یک تیم تشریفات عروسی همه کارها را بر عهده آن ها بگذارید و در مهم ترین شب زندگی خود هیچ نگرانی نداشته باشید. 

عروسی
ماشین عروس
تالار عروسی
باغ تالار عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
برنامه ریزی عروسی
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
دسته گل عروس
ازدواج
جشن عروسی
جشن عروسی در دوران کرونا
جزئیات جشن عروسی
سایت برنامه ریزی مراسم عروسی
زمان بندی عروسی
کارت عروسی
نظر شما
نظرات
0 نظر