ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

مهم ترین نکات برای خرید مانتو عقد محضری

مهم ترین نکات برای خرید مانتو عقد محضری

با توجه به شرایط کرونا و محدود شدن جشن های عروسی و تعداد مهمانان بسیاری از عروس خانم ها ترجیح می دهند جشن ازدواج خود را به سالن عقد محدود کنند و به جای لباس عروس، مانتوی عقد بپوشند. 

اما این موضوع که مانتوی عقد خود را چگونه انتخاب کنیم ممکن است باعث سردرگمی شود و سوالاتی را ایجاد کند، قاعدتا خرید مانتو عقد هم مانند لباس عروس نیازمند راهنمایی و جزئیاتی است که در ادامه به آن می پردازیم و شما را برای انتخاب بهترین مانتوی عقد راهنمایی خواهیم کرد.

خرید مانتو عقد

همانطور که اشاره کردیم بعلت بیماری کرونا و کوچک تر شدن جشن های عروسی به سالن های عقد، در حال حاضر خرید مانتو عقد بیشتر از لباس عروس شده است. اما چون پیش از این به این صورت نبوده نکات لازم را بررسی می کنیم:

رنگ مانتو عقد

یکی از اولین نکات برای خرید مانتو عقد رنگ آن است. پیش از خرید باید تصمیم بگیرید که دوست دارید مانتو عقد شما چه تم رنگی داشته باشد. با توجه به مراسم عروسی و سنتی که بین مردم دنیا رواج دارد بهترین رنگ لباس برای عروس رنگ سفید است.اما ممکن از بعضی از عروس خانم ها سفید را دوست نداشته باشند و بخواهند متفاوت از سنت ها لباس بپوشند. همچنین برخی از خانم ها فکر میکنند بهتر بین رنگ لباس عروس و مانتو عقد تفاوت وجود داشته باشد. اما باید توجه داشت اگر فقط یک مراسم در سالن عقد داشته باشید بهتر است لباس عقد شما بیشتر شبیه لباس عروس و سفید باشد.

با این وجود می توانید برای مانتو عقد رنگ های کرم، شیری، صورتی و سایر رنگ های لایت را انتخاب کنید. فقط توجه داشته باشید که رنگ انتخابی شما با رنگ پوست و موی شما تطابق داشته باشد تا بهترین خود باشید.

توصیه می کنیم به هیچ وجه از رنگ های تیره برای مانتو یا لباس عقد استفاده نکنید.

مدل و جنس مانتو عقد

نکته بعدی انتخاب مدل و جنس لباس عقد است. اگر مدل و جنس پارچه ی خاصی مد نظر دارید می توانید دوخت مانتو عقد خود را به یک خیاط بسپارید. قاعدتا برای این تصمیم باید به دنبال پارچه مورد نظر خود باشید که ممکن است زمان بر باشد و شما کارهای زیادی برای مراسم خود دارید و شاید با کمبود وقت مواجه شوید. پس بهتر است دوخت مانتو عقد خود را چند ماه زودتر از مراسم انجام دهید تا دغدغه این مورد را نداشته باشید.

شما می توانید مانتو عقد خود را از روی مانتو عقدهای آماده ایده بگیرید و مدلی از ترکیب چند نمونه به خیاط خود بدهید. همچنین جنس پارچه هایی که در دوخت مانتو عقد استفاده می شود شامل مواردی مانند پارچه حریر، ساتن، گیپور، تور، کرپ و …است که با سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید.

مدل های مانتو عقدهای موجود در بازار شامل مواردی مانند مانتو عقد بلند یا کوتاه، مانتو عقد راسته، مانتو عقد مدل پیراهن، مانتو عقد کتی و مانتو عقدهای دامن کلوش است. با توجه به استایل و سلیقه شما می توانید مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای این کار حتما به مزون های مانتو عقد سر بزنید.

فراموش نکنید فرم بدن شما در زیباتر به نظر رسیدن لباس عقد شما بسیار تاثیرگذار است پس بهتر است با توجه به فرم و استایل خود لباس انتخاب کنید تا زیبایی اندام شما را بیشتر نشان دهد.

هزینه مانتو عقد

با توجه به این که در مراسم ازدواج هزینه ها مهم هستند و برنامه ریزی می شوند حدود هزینه مانتو عقد ممکن است سوال شما باشد. پیشنهاد می کنیم از خرج های اضافی و جزئی جلوگیری کنید تا بتوانید برای لباس بیشتر هزینه کنید و بعنوان عروس زیباتر باشید.

سالن عقد
بهترین سالن های عقد
بهترین سالن عقد در تهران
بهترین سالن عقد در کرج
مانتو عقد
جشن عقد
بهترین سالن عقد در مشهد
لباس عقد
مدل مانتو عقد
مدل لباس عقد
لباس عقد زیبا
لباس عقد شیک
هزینه مانتو عقد
رنگ مانتو عقد
نظر شما
نظرات
4 نظر
چه نکاتی باید رعایت شود؟ دوشنبه 16 اسفند 1400 نگین
سلام چادر عقد میخوام میشه بهم معرفی کنید دوشنبه 16 اسفند 1400 مریم طاهری
امکانش هست لیست سالن عقدتون رو برای بنده ارسال کنید دوشنبه 16 اسفند 1400 U
سلام بهترين مزون جهت خريد مانتو عقد براي مراسم در شهر كرج اعلام كنيد شنبه 21 اسفند 1400 شيلا