ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکات آرایش عروس

نکات آرایش عروس

شما می توانید زیباترین عروس سال شوید در صورتی که چهره خود را بشناسید و به سالن زیبایی بروید که بتواند تفاوت چهره ها را زیباتر نشان دهد. برخی از سالن های زیبایی عروس تقریبا برای همه چهره ها یک نوع میکاپ را در نظر می گیرند که باعث می شود برخی از عروس ها واقعا از آرایش خود ناراضی باشند.

نکات ازدواج ایرانی را در مورد آرایش عروس بخوانید تا زیباترین نسخه از چهره خود را در شب عروسیتان داشته باشید.

ابروهای طبیعی

توصیه می کنیم که به هیچ وجه مدل ابروهای طبیعی خود را تغییر ندهید. به این معنی که فقط ابروهای خود را مرتب کنید و نه باریک و نه خیلی پهن فرم ندهید. ابروهای طبیعی کاملا با چهره فرد هماهنگ است. ابروهای طبیعی و زیبا جذابیت چهره شما را دوچندان می کند. ابروهای باریک زیبایی چشم های شما را از بین خواهند برد. همچنین ابروهای پهن نیز آرایش چشم های شما را به خوبی نشان نمی دهند و بیشتر توجه به ابروهای شما خواهد بود.

به هیچ وجه به آرایشگرتان اجازه ندهید قسمتی از ابروی شما را تیغ بزند و یا بیش از اندازه کوتاه کند. در مورد رنگ ابروها نیز توجه داشته باشید که رنگ ابروی شما باید با رنگ موها تطابق داشته باشد. اگر تصمیم دارید ابروهای خود را روشن کنید به یاد داشته باشید که ابروها می توانند تا دو درجه روشن تر از موهای شما باشند.

لنز رنگی

بسیاری از عروس خانم ها برای روز عروسی خود از لنزهای رنگی استفاده می کنند. لنزهای رنگی می توانند زیبایی چشم های شما را بیشتر نشان دهند و در آرایش چشم های شما بسیار تاثیرگذار هستند. در انتخاب لنز نکاتی وجود دارد برای مثال باید رنگ لنزی را که انتخاب می کنید پیش از روز عروسی تست کرده باشید تا مطمئن شوید با رنگ پوست و موی شما زیبا به نظر می رسد. همچنین اگر تا به حال لنزهای چشمی را تست نکرده اید حتما از قبل از روز عروسی لنز را تست کنید و به هیچ وجه در روز عروسی برای اولین بار لنز تماسی نگذارید چون ممکن است با چشم شما سازگاری نداشته باشد و دچار اشک و قرمزی چشم ها شود و حتی در دید شما تاثیر بدی بگذارد.

آرایش ماندگار

به آرایشگر خود تاکید کنید که از لوازم آرایش ضد آب و ماندگار استفاده کند. ممکن است در طول مراسم مخصوصا در فصل تابستان صورت شما عرق کند و یا در طول مراسم احساساتی شوید، آرایش عروس باید مقاوم باشد و با موارد مختلف خراب نشود.

نکته ای که باید توجه داشته باشید رژ لب بادوام است که ممکن است باعث خشکی لب ها بشود. بهتر است برای آرایش لب ها هم از زیرسازی استفاده شود.

رنگ پوست

رنگ کرم پودر یکی از مهم ترین نکات آرایش عروس است. زیباتر دیده شدن پوست و تناسب رنگ با پوست عروس یکی از نکاتی است که بسیار به چشم خواهد آمد و در عکس های عروسی کاملا مشخص خواهد بود.

لایه برداری پوست

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا برای روز عروسی نیاز است که از مدتی قبل لایه برداری انجام دهید. بهتر است از لایه بردارهای ملایم و طبیعی استفاده کنید و با یک متخصص پوست در این مورد مشورت کنید تا حساسیتی برای پوست شما ایجاد نشود.

کرم ضد آفتاب

در آرایش عروس نباید از کرم ضد آفتاب استفاده شود، چرا که در عکس ها دچار انعکاس نور خواهد شد و ممکن است رنگ پوست شما را بی روح و خسته نشان دهد.

مژه مصنوعی

از مژه مصنوعی طبیعی استفاده کنید، مژه های طبیعی زیبایی چشم های شما را بدون اغراق نشان می دهند و به طور کلی زیبایی در سادگی است. مژه مصنوعی انواع مختلفی دارد که می توانید به انتخاب خود یک مدل کلاسیک و ساده تر استفاده کنید.

در آخر توجه داشته باشید که در صبح عروسی در زمانی که با سالن مشخص کرده اید و سر ساعت در محل آرایشگاه حضور داشته باشید، نداشتن زمان بندی مناسب می تواند برنامه ریزی های عروسی شما را تحت تاثیر قرار دهد و مشکلاتی را ایجاد کند. همچنین آرایشگر شما نیاز به زمان کافی دارد تا آرایش شما کیفیت بیشتری داشته باشد.

بهترین سالن های زیبایی کرج
بهترین سالن های زیبایی مشهد
آرایش عروس
سالن زیبایی عروس
میکاپ عروس
بهترین سالن های زیبایی عروس
نکات آرایش عروس
کرم پودر عروس
مژه مصنوعی برای عروس
بهترین میکاپ عروس
بهترین سالن زیبایی عروس در تهران
آرایش عروس ماندگار
قیمت میکاپ عروس
گریم عروس
نظر شما
نظرات
0 نظر