ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکات انتخاب باغ تالار عروسی

نکات انتخاب باغ تالار عروسی

برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار باید توجه داشته باشید که عوامل خاصی می توانند تاثیرگذار باشند، برای مثال آب و هوا یکی از عواملی است که در انتخاب شما موثر خواهد بود. نکاتی که در ادامه می خوانید برخی از مهم ترین مواردی است که باید برای برگزاری مراسم بدون دغدغه در نظر داشته باشید.

تاریخ برگزاری مراسم و رزرو باغ تالار عروسی

در مراسم ازدواج و عروسی مهم ترین نکته برنامه ریزی دقیق و به موقع است. بهتر است پس از مشخص کردن تاریخ جشن خیلی زود برای سایر موارد عروسی برنامه ریزی کنید و محل برگزاری جشن را رزرو کنید. پیشنهاد می کنیم این زمان حداقل چند ماه پیش از زمان برگزاری مراسم باشد تا از این نظر نگرانی و استرسی باقی نماند و بتوانید با آسایش بیشتری جزئیات دیگر را برنامه ریزی کنید. تمام کارها را تا ماه آخر به پایان برسانید و سعی کنید هر هفته برنامه های خود را مرور کنید.

لیست و تعداد مهمانان و ظرفیت باغ تالار عروسی

یکی از گزینه های انتخاب محل برگزاری جشن عروسی، ظرفیت مهمانان و قیمت سرویس هایی است که ارائه می شود. این قیمت شامل ورودی مهمانان، پذیرایی و شام می باشد. پیش از انتخاب و سفارش شام عروسی و پذیرایی جزئیاتی را که در اختیار شما قرار داده می شود مطالعه کنید و حتی می توانید غذاها را امتحان کنید.

تعداد مهمانان هم یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب باغ تالار عروسی است چرا که تعداد مهمانان و ظرفیت سالن باید با هم هماهنگ باشند. سالنی که ظرفیت بسیار بیشتری از تعداد مهمانان شما دارد جشن شما را خالی نشان می دهد و اگر برعکس تعداد مهمانان بیشتر از ظرفیت سالن باشد قاعدتا پذیرایی ضعیف خواهد بود و خاطره خوبی برای شما و مهمانانتان نخواهد ساخت.

نکته ای که وجود دارد این است که در طول مراسم عروسی کسی دقت نمی کند که عکاس و فیلم بردار پا به پای عروس و داماد هستند اما پذیرایی نمی شوند. فراموش نکنید که به یک نفر بسپارید که از عوامل عکاسی و فیلم برداری شما هم پذیرایی کنند و برای آن ها شام کنار بگذارند. چرا که این کار باعث می شود آن ها هم برای شما بهترین خود را ارائه دهند.

شیرینی

پیشنهاد می کنیم شیرینی پذیرایی عروسی را خودتان سفارش دهید و به تالار تحویل دهید چرا که شما بهتر مهمانان خود را می شناسید و سلایق آن ها را می دانید. همچنین در مورد پذیرایی سوال کنید و در مورد پوشش میزبانان هم بپرسید.

تالار بهتر است یا باغ تالار؟

در دوره بیماری کرونا معمولا ترجیح بیشتر عروس و دامادها برگزاری مراسم در باغ تالار است که هوای آزاد دارد و مهمانان می توانند فاصله را حفظ کنند. اما انتخاب با شماست و برای برگزاری مراسم رسمی شاید تالار عروسی انتخاب مناسب تری باشد.

در مخارج و انتخاب ها زیاده روی نکنید.

تالارها و باغ تالارهای عروسی خدمات متفرقه نیز ارائه می دهند که شامل شمع آرایی، بادکنک آرایی، اجاره کالسکه، نورپردازی و سایر موارد خاص می تواند باشد. توجه کنید که بودجه شما از پس این جزئیات بر می آید یا خیر و با فکر باز پیش بروید. به نظرات بقیه اهمیت ندهید و تبلیغات تالارها را در نظر نگیرید. حساب بانکی شما مهم ترین دلیل انتخاب های شما خواهد بود.

مسیرهای دسترسی و لوکیشن باغ تالار عروسی

از آنجا که باغ تالارها معمولا خارج از شهر قرار دارند باید محل جشن و دسترسی مهمانان را بسنجید، چرا که برنامه ریزی شما در زمان بندی رسیدن و شروع یا پایان مراسم شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین در مورد امکانات باغ تالار اطلاعات لازم را بپرسید، برای مثال ظرفیت پارکینگ و یا سیستم های گرمایشی یا سرمایشی می توانند در روز مراسم بسیار مهم باشند.

و در آخر

یک یا دو روز قبل از برگزاری مراسم عروسی به باغ تالار سر بزنید تا از بابت همه چیز مطمئن شوید و موردی برای نگرانی باقی نماند تا بتوانید در روز عروسی آرامش بیشتری داشته باشید و مطمئن باشید همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

تالار عروسی
باغ تالار عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
باغ
باغ تالار
باغ تالار مجلل
برنامه ریزی عروسی
شیرینی عروسی
باغ تالار عروسی در تهران
باغ تالار عروسی در مشهد
باغ تالار عروسی در کرج
بهترین باغ تالار عروسی
لوکیشن باغ تالار عروسی
نظر شما
نظرات
4 نظر
سلام باغ تالار تو اراک هم دارین؟ دوشنبه 16 اسفند 1400 دیبا حمیدی
توی شهر همدان باغ تالار خوب دارین بهم معرفی کنید؟ دوشنبه 16 اسفند 1400 سعادت
برای دریافت لیست باغ تالار عروسی باید ب کدوم قسمت مراجعه کنیم؟ دوشنبه 16 اسفند 1400 H
سلام ممنون از توضيحات جامع در زمينه انتخاب باغ تالار عروسي شنبه 21 اسفند 1400 آتوسا