ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکات انتخاب سالن عقد

نکات انتخاب سالن عقد

سالن های عقد انتخاب بسیار خوبی برای عروس و دامادهایی هستند که می خواهند جشن خود را با کمتر از 100 مهمان برگذار کنند.

در سالن های عقد تهران امکان پذیرایی، سفره عقد، گل آرایی و نورپردازی، پذیرایی شام و نهار، موسیقی و دیگر امکانات مورد نیاز یک مراسم عروسی وجود دارد.

در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا ترجیح بسیاری از عروس و دامادها برگذاری جشن عروسی کوچک تر با مهمانان کمتر بوده است، سالن های عقد با امکانات کامل بهترین انتخاب برای داشتن یک جشن کوچک و به یاد ماندنی خواهند بود. همچنین اولین و یکی از مهم ترین رسومات ازدواج ایرانی مراسم عقد است.

ممکن است پیدا کردن یک سالن عقد عالی برای اجرای بدون مشکل مراسم کار راحتی نباشد، چرا که تعداد سالن های عقد زیاد است و داشتن امکانات و فضای مناسب برای اجرای مراسم ایده آل بسیار مهم است.

هدف ما کمک به کم تر شدن دغدغه های عروس و داماد برای اجرای مراسم بدون مشکل است. چرا که در پروسه ی عروسی و ازدواج، عروس و داماد درگیر برنامه ریزی ها و تصمیم گیری می شوند و این انتخاب را برای آن ها سخت تر می کند. ما در ازدواج ایرانی لیستی از بهترین سالن های عقد هر شهر را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با دیدن تصاویر سالن های عقد و همچنین آدرس آن ها انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید. داشتن یک مراسم خوب و بدون دغدغه نیازمند برنامه ریزی و آرامش است.

این روزها که کرونا کمتر شده است و تقویم پر از مناسبت‌ است، بازار جشن‌های عقد و عروسی دوباره رونق گرفته است. برای این که چیزی را فراموش نکنید و در این روزها که شلوغ هستید به مشکل در برنامه ریزی و تصمیم گیری برنخورید از نکاتی که در ادامه آماده کرده ایم استفاده کنید تا جشن عقد فوق العاده ای داشته باشید.

زودتر از مراسم به فکر سالن عقد باشید.

یکی از ابتدایی ترین تصمیمات در پروسه عقد و ازدواج تعیین تاریخ است. اگر این انتخاب هم زمان با یکی از اعیاد مذهبی یا اعیاد باستانی باشید قطعا باید حدود دو ماه زودتر از سالن عقد با محضرخانه زمان رزرو کنید تا مطمئن باشید که در زمان بندی به مشکل نمی خورید. قاعدتا همزمان با اعیاد و تعطیلات پیدا کردن سالن عقد و یا تالار عروسی کار غیرممکنی است.

تعیین تعداد مهمانان

شما باید تعداد کسانی را که دعوت می کنید بدانید و به سالن عقد یا دفتر ازدواج اطلاع دهید. توجه داشته باشید در این دوره با وجود بیماری و همچنین هزینه های مراسم و فضای سالن های عقد شما باید تعداد محدودی مهمان دعوت کنید پس اقوام درجه یک و بزرگ ترهایتان را در نظر بگیرید.

 هزینه سالن عقد

سالن های عقد و دفاتر ازدواج هزینه مشخصی را دریافت می کنند که بر اساس خدماتی که ارائه می دهند این هزینه می تواند بیشتر شود. برای مثال سفره عقد، پذیرایی و عکاسی می توانند از هزینه های اضافه باشند که سالن های عقد یا دفاتر ازدواج ارائه می دهند.

چگونه مراسم عقد کامل و موفقی داشته باشیم؟

فراموش نکنید که در روز عقد آزمایش های پیش از ازدواج را همراه خود داشته باشید.

اصل شناسنامه را فراموش نکنید. می توانید مدارک را به یک فرد مطمئن و حواس جمع بسپارید تا این دغدغه را از ذهنتان پاک کنید.

به خاطر داشته باشید که عقدنامه چند روز بعد از مراسم به شما تحویل داده می شود.

توصیه می کنیم سالن عقد و یا دفترخانه ازدواج را نزدیک به محل زندگی خود انتخاب کنید تا راحت تر باشید.

در مجموع مراسم عقد و عروسی نیازمند نظم و برنامه ریزی است چرا که نداشتن برنامه می تواند هزینه شما را بیهوده تلف کند و هیچ خاطره خوبی از زیباترین روز زندگیتان به جا نماند. ازدواج ایرانی بعنوان مرجع عروسی به شما برای انتخاب و برنامه ریزی کامل مراسم ازدواجتان کمک خواهد کرد.

دفتر عقد
سالن عقد
سالن عقد در کرج
عقد
سالن عقد در مشهد
سالن عقد در تهران
بهترین سالن های عقد
عقد و عروسی
سالن عقد لاکچری
دفترخانه ازدواج
سالن عقد شرق تهران
سالن عقد غرب تهران
مراسم عقد
عقد آریایی
نظر شما
نظرات
6 نظر
میخوام سالن عقدم بزرگ باشه و شیک در تهران دوشنبه 16 اسفند 1400 ارزوو
سلام هزینه مشاوره شما برای عروسی چقدر است؟ دوشنبه 16 اسفند 1400 تارا درباری
سلام باغ تالار بزرگ و بسیار لاکچری میخوام دوشنبه 16 اسفند 1400 پگاه
قیمت سفره عقد روی سالن محاسبه میشه یا جداگانه هست. دوشنبه 16 اسفند 1400 H
میتونید بهم یه سالن عقد بسیار زیبا تو شهر سمنان معرفی کنید؟ خیلی ممنونم دوشنبه 16 اسفند 1400 شروین
سلام سالن عقد در شهر تهران كه با كيفيت باشه لطفا اعلام كنيد و مبلغ هم مناسب باشد باتشكر شنبه 21 اسفند 1400 علي