ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکات انتخاب ژست عکس عروسی

نکات انتخاب ژست عکس عروسی

ترفند ژست گرفتن برای عکس های عروسی این است که زیاد ژست نگیرید. عصر دیجیتال به ما امکان می‌دهد عکس‌های بیشتری بگیریم، به این معنی که می‌توان لحظات صادقانه را به شیوه‌ای زیبا ثبت کرد. زیبایی در عکس‌هایی است که اجباری نیستند. انتخاب بهترین آتلیه عکاسی عروسی عکس های خاصی از مهم ترین شب زندگیتان ارائه می دهد.

نکاتی برای ژست گرفتن طبیعی

زوج ها برای ژست گرفتن طبیعی به کمک نیاز دارند. بهتر است زوج ها اگر تمایل دارند کاری انجام دهند به روش طبیعی حرکت کنند و متوقف نشوند. اگر در حال خندیدن هستید با دیدن عکاس خنده خود را متوقف نکنید و ادامه دهید.

همچنین دست‌هایتان را روی بدنتان فشار ندهید، اگر عروس می خواهد دسته گل خود را نگه دارد، باید بازوهای خود را شل و کشیده نگه دارد.

برای عکس‌های گروهی با دست‌های دور هم، دست‌ها را پایین و دور کمر نگه دارید، نه شانه‌ها، که منجر به کشیده شدن پارچه و تحت فشار قرار گرفتن می‌شود.

عکس های صادقانه ای که شخصیت را به تصویر می کشند ایده آل هستند، اما ایجاد آن ژست های زیبا و طبیعی مانند خندیدن در باغ یا قهقهه زیر غروب خورشید ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد. سعی کنید 20 ثانیه مستقیم به چشمان همسرتان نگاه کنید. به ناچار یکی از شما شروع به خندیدن می کند.

اشتباهات ژست عروسی که باید از آنها اجتناب کنید:

اغلب اشتباهات در ژست عروسی به رفتار غیرطبیعی زوج برمی گردد. به همین دلیل است که عکاسان و فیلمبرداران عروسی به عروس و داماد می گویند وانمود کنند که آنجا نیستند اما گفتن این کار آسان تر از انجام دادن است. بنابراین چه راه‌حل‌هایی برای ژست گرفتن وجود دارد؟

بوسیدن با چشمان بسته: بوسیدن با چشمان باز اصلا طبیعی نیست، عکاس باید این موضوع را به شما یادآوری کند. همچنین، به اندازه کافی سر خود را بچرخانید تا بینی شریک زندگی خود را به داخل فشار ندهید.

سرعت را کم کنید: عکس های پیاده روی برای زوج ها عالی به نظر می رسند، اما باید به آرامی قدم بردارید. شما در یک مسابقه نیستید. فقط سرعت خود را کم کنید و با یکدیگر تعامل کنید.

بیش از حد تمرین نکنید: عروس و دامادها ممکن است بخواهند قبل از روز عروسی لبخند خود را کامل کنند، اما لبخند زدن را تمرین نکنید، زیرا در این صورت بیش از حد به آن فکر خواهید کرد. زمانی که زوج‌ها سعی کرده‌اند لبخند خود را تمرین کنند در نهایت بیش از حد خودآگاه به نظر می‌رسند.

صحبت کنید: اگر احساس خوبی ندارید و یا مشکلی دارید به عکاسان بگویید. این می‌تواند اختلاف قد باشد، طرف خاصی از صورت که دوست دارید از آن زاویه عکس بگیرید، یا حس بد در مورد بازوها یا شکمتان. از قبل در مورد این موضوع با عکاس خود صحبت کنید، سپس هر دوی شما می توانید در نتیجه نهایی موفق تر باشید.

در ادامه ازدواج ایرانی ژست های جالب عکاسی عروسی را بررسی کرده است:

تحسین لباس

عروس‌ خانم ها ماه‌ها و سال‌ها را در انتظار پوشیدن لباس عروس می‌گذرانند. به همین دلیل است که می توانند با یک نگاه تحسین آمیز به لباس خود یک ژست زیبا و طبیعی داشته باشند.

بستن پاپیون یا کراوات

وقتی صحبت از داماد به میان می‌آید، عکاسان عاشق ثبت لحظات مهم در طول آماده‌سازی عروسی مانند بستن کراوات هستند. عکس‌های مشابه می تواند شامل بستن بند کفش، بستن دکمه‌های کت و شلوار و بستن ساعت باشد.

نگاه اول

اولین نگاه روز عروسی یکی از مهم ترین عکس هاست، اما زوج ها اصلا نباید به عکاس فکر کنند. درعوض، اجازه دهید در این لحظه در حالی که واقعاً احساساتتان را در آغوش می‌گیرید، آشکار شود و بدانید که عکاس تمام جزئیات را در طول مسیر ثبت می‌کند.

چرخش

لباس‌های عروسی از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسند، اما در حالی که می‌چرخند جان می‌گیرند. در این حالت، عروس تقریباً مانند یک بالرین به اطراف می چرخد. عکس پایانی خیره کننده و پر از حرکت است.

بوسه پیشانی

یکی از زیباترین بوسه ها، بوسه نرم به پیشانی است. عکاسان معمولاً در طول جلسات عکاسی پرتره حداقل چند بار از این ژست های شیرین را درخواست می کنند.

تور باد زده

چه روز بادی باشد چه نباشد، عکاسان می خواهند با چند ژست خلاقانه از آن تور زیبا استفاده کنند.

قدم زدن

قدم زدن برخی از صمیمی ترین لحظات بین زوج را به تصویر می کشد. این ژست در همه جا از خیابان تا مزرعه کار می کند و در عکس ها به همان اندازه که در فیلم عروسی دیده می شود عالی به نظر می رسد.

نگاه ظریف

عکاسان عروسی عاشق گرفتن یک نگاه ظریف به دوربین هستند. منتظر این ژست در طول روز باشید، از آماده سازی گرفته تا عکس های دونفره و همچنین پرتره عروس.

برش کیک

برش کیک می تواند ژست باشد و یکی از نمادین ترین عکس های عروسی است. عکاس همه چیز را از اولین برش گرفته تا اولین لقمه عکس می‌گیرد.

آتلیه عروس
بهترین آتلیه های عروس
بهترین آتلیه عروس در کرج
بهترین آتلیه عروس در شیراز
عکاسی و فیلمبرداری عروسی
عکاسی عروسی
هزینه عکاسی عروسی
بهترین آتلیه عروس در تهران
بهترین آتلیه عروس در مشهد
ژست عکس عروسی
آتلیه حرفه ای عکاسی عروس
نظر شما
نظرات
0 نظر