ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

نکات انتخاب کیک عروسی

نکات انتخاب کیک عروسی

ممکن است چیز زیادی در مورد کیک های عروسی ندانید به جز اینکه خوشمزه هستند، اما هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، تصمیمات بهتری خواهید گرفت. با نکات ازدواج ایرانی به انتخاب بهتر شیرینی و کیک عروسی خود کمک خواهید کرد.

انتخاب سبک کیک باید یکی از آخرین کارهایی باشد که انجام می دهید.

ممکن است عاشق یک کیک صورتی بشوید، اما وقتی میزبان یک عروسی هستید، ممکن است این کیک جذاب نباشد. پس از تصمیم گیری در مورد سبک لباس، سالن زیبایی و آتلیه، با کیک کنار بیایید. کیکی را انتخاب کنید که با سبک محل برگزاری، فصل، لباس شما و چیدمان گل سازگار باشد. کیک باید بخشی از عروسی باشد، نه یک نمایش.

ابتدا باید لیست مهمانان خود و اندازه فضای جشن خود را نهایی کنید.

وقتی تصمیم می گیرید کیک را با چه اندازه ای سفارش دهید، ابتدا به تعداد مهمانان خود توجه کنید. به طور کلی، یک کیک سه طبقه به 50 تا 100 مهمان کیک می رسد. شما احتمالاً به یک کیک پنج طبقه برای 200 مهمان یا بیشتر نیاز خواهید داشت. اگر پذیرایی در یک اتاق بزرگ با سقف های بلند است، به افزایش قد کیک با ستون های بین طبقات فکر کنید.

کیک عروسی قیمت های متفاوتی دارد.

هزینه متفاوت است و در هر برش متغیر است، اگرچه این یک تخمین بسیار کلی است. هرچه کیک پیچیده تر باشد (بر اساس تزئینات پیچیده یا مواد پرکننده)، قیمت بالاتر است. فوندانت گران‌تر از باترکریم است، و اگر می‌خواهید قالب‌های پیچیده، رنگ‌های جذاب تر، یا جزئیات گل شکری دست ساز بخواهید، قاعدتا باید هزینه کار طراح کیک را هم پرداخت کنید.

هزاران راه برای پس انداز وجود دارد.

کیک کوچکی را سفارش دهید که کاملاً تزئین شده باشد. از طبقات، گل های قندی دست ساز و اشکال خاص خودداری کنید. برای جلوه ای زیبا اما ارزان تر کیک را با گل ها و میوه های فصل تزئین کنید. اگر علاوه بر کیک، میز دسر یا شیرینی دیگری هم دارید، کیکی به اندازه نصف مهمانان خود در نظر بگیرید. وعده های غذایی کوچکتر خواهد بود، اما هزینه نیز کاهش می یابد.

همیشه آب و هوا را در نظر بگیرید.

اگر در هوای گرم و در فضای باز عروسی دارید، از خامه و کره دوری کنید چون ذوب می شوند. از نانوای خود در مورد گزینه‌های بستنی تابستانی بپرسید. ممکن است بخواهید به سراغ یک کیک با روکش فوندانت بروید که حتی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد.

توقعات خود را خیلی بالا نبرید.

به خاطر داشته باشید، کاتالوگ های کیک و شیرینی دارای طراحان، سردبیران و تیم گرافیکی هستند که بی وقفه کار می کنند تا کیک ها عالی به نظر برسند. این افراد ساعت‌ها برای رفع تعریق، چکیدن، خم شدن یا افتادگی که ممکن است برای کیک پس از مدتی نشستن اتفاق بیفتد، صرف می‌کنند و اگر کاری که انجام می دهند جواب نداد، می توانند با فتوشاپ آن را برطرف کنند. آنها همچنین از چیزهایی که خوراکی نیستند کیک می سازند. بنابراین انتظار نداشته باشید که طراح کیک شما بتواند دقیقا همان چیزی را که در عکس می بینید تکرار کند.

همه چیز در جزئیات کیک است.

وقتی صحبت از دیزاین به میان می‌آید، هزینه‌های تزیین طیف گسترده‌ای دارد. ارزان‌ترین گزینه، میوه‌ها یا گل‌های تازه است که در برخی موارد، گل فروشان می‌توانند با حداقل هزینه برای شما دیزاین کنند. قنادی مورد نظر شما در قسمت بالایی می تواند گل‌های خمیری ظریف قرار دهد که با دست و به شکل یک گلبرگ ساخته می‌شوند. اما نکته اصلی اینجاست که همه افزودنی‌ها از جمله میوه‌ها، گل‌های شکلاتی و... نرخ را افزایش می‌دهند.

شما باید به فکر نمایش باشید.

کیک شما احتمالاً قبل از برش و مصرف به نمایش گذاشته می شود. اطمینان حاصل کنید که میز کیک مشخصی وجود دارد که زیباترین ارائه ممکن را می سازد. میز گرد برای کیک های گرد مناسب است، اما طراحی کیک کشیده ممکن است به میز مستطیلی نیاز داشته باشد.

گزینه های روی کیک

یک مجسمه کلاسیک یک انتخاب همیشه محبوب است، چیزی را انتخاب کنید که شما را به عنوان یک زوج نشان دهد.

تحویل کیک

کیک های پیچیده ممکن است لزوماً در زمان تعیین شده تحویل داده نشوند. در صورت نیاز زمان و مکان را برای تاخیر در نظر بگیرید. یخچال نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

یکی از مواردی که باید دو و حتی سه بار بررسی کنید این است که آیا شیرینی فروشی انتخابی شما واقعاً می تواند کیک عروسی شما را به مکان جشن تحویل دهد یا خیر. ممکن است فکر کنید که می توانید با برداشتن کیک خود یا سپردن به شخصی که به آن اعتماد دارید، در هزینه ها صرفه جویی کنید، اما آیا واقعاً به کابوس حمل یک کیک سه یا چهار طبقه فکر کرده اید؟ قطعا سخت است.

در نهایت، چیزی که باعث ناراحتی است این است که زوج‌ها تمام وقت و دقت خود را صرف سفارش زیباترین کیک می‌کنند و حتی نمی‌توانند آن را امتحان کنند. در این نکته پایانی، ازدواج ایرانی فقط یک توصیه دارد: از روز خود لذت ببرید و لطفاً خوردن کیک را فراموش نکنید!

کیک عروسی
کیک دو طبقه
عروسی
شیرینی فروشی
ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
شیرینی عروسی
قیمت کیک عروسی
جشن عروسی
کیک و شیرینی عروسی
دیزاین کیک عروسی
بهترین شیرینی فروشی ها
انتخاب کیک عروسی
عروسی ایرانی
هزینه کیک عروسی
تحویل کیک عروسی
کیک چندطبقه
نظر شما
نظرات
4 نظر
با کجاها قرارداد دارید؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 fateme
سلام برای شهرستانم مراسم عروسی میگیرین؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 تینا ادیب
سلام قيمت بهترين وبا كيفيت ترين كيك براي مراسم عروسي اعلام كنيد. دوشنبه 9 اسفند 1400 نبات
سلام قيمت بهترين وبا كيفيت ترين كيك براي مراسم عروسي اعلام كنيد. دوشنبه 9 اسفند 1400 نبات