ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

هدیه عید نوروز برای عروس

هدیه عید نوروز برای عروس

خرید عیدی برای عروس توسط داماد و خانواده او انجام می شود. رسم این هدیه معمولا برای دوران عقد و نامزدی کاربرد دارد که عروس و داماد بعنوان نامزد هستند و پیوند رسمی بسته نشده است. اگر شما برای خرید هدیه ایده ای ندارید این مطلب را دنبال کنید تا مواردی که مناسب هدیه دادن به عروس خانم هستند را انتخاب کنید.

یکی از مواردی که همیشه در رفت و آمدهای داماد به منزل عروس خانم مرسوم است خرید گل و شیرینی است. رسم است که در روز عید نوروز داماد و خانواده به منزل عروس خانم می روند و با گل و شیرینی عید را تبریک می گویند. می توانید برای انتخاب گل فروشی های نزدیک از ازدواج ایرانی کمک بگیرید و از لیست بهترین گل فروشی ها و همچنین بهترین شیرینی فروشی ها انتخاب کنید.

در ادامه بردن لباس عیدی برای عروس یک رسم است که توسط خانواده داماد خریداری می شود. این لباس ها شامل کیف، کفش، شال و روسری، مانتو و موارد این چنینی است. به اضافه این موارد می توانید موارد جانبی مانند پیراهن مجلسی و یا لوازم آرایش و موارد این چنینی را نیز برای عروس تهیه کنید.

برای اطمینان از اینکه لباس هایی که می خرید مورد تایید و سایز عروس خانم باشد، عروس و داماد می توانند به اتفاق هم این خریدها را انجام دهند تا دقیقا مواردی که خریداری می شوند مورد علاقه عروس خانم باشد و سپس هدیه ها توسط خانواده داماد به منزل عروس برده شود.

مانند هدایای شب یلدا که شامل وسایل سفره یلدا است، برای عید نوروز نیز آقای داماد می تواند هفت سین کوچکی را در کنار هدایای دیگر برای عروس خانم هدیه ببرد.

در کنار هدایایی که ذکر کردیم، آقای داماد با توجه به بودجه ای که دارد یک هدیه برای عروس خانم تهیه می کند. این هدیه می تواند یک دستبند طلا، گردنبند، پلاک طلا و یا سکه باشد. حتی می تواند هدیه ای مانند عطر و یا ساعت و هر هدیه ای که در توان آقای داماد باشد خریداری شود.

به اضافه ی مواردی که گفته شد، آقای داماد می تواند به دلخواه و بر اساس بودجه ای که دارد آجیل و شکلات نیز بعنوان هدیه برای عروس خانم ببرد. اجباری در خرید این هدایا وجود ندارد و هر کس بر اساس توان مالی خود این موارد را تهیه می کند.

برای برخی از خانواده ها رسم است که علاوه بر عروس خانم، برای خانواده عروس نیز هدیه خریداری می شود، این هدایا برای افراد درجه یک خانواده عروس است و می تواند یک یادگاری کوچک و یا یک لباس باشد.

هدیه دادن یک رسم زیبا و شادی آور است. بهتر است برای داماد نیز هدایایی از سمت عروس خانم تهیه شود. برای خرید یک هدیه عیدی از سمت عروس برای آقای داماد پیشنهاد می کنیم از خرید لباس صرف نظر کنید چرا که سایز لباس ممکن است متناسب نباشد، اما اگر تصمیم به خرید لباس دارید حتما با فروشنده برای تعویض آن در صورت اندازه نبودن صحبت کنید. حتی اگر تصمیم به خرید لباس دارید از خرید شلوار جدا صرف نظر کنید.

هدیه ای را انتخاب کنید که برای آقای داماد قابل استفاده باشد و بعنوان یک یادگاری تا همیشه بلااستفاده نماند. خرید کیف، کمربند، کلاه، ساعت و موارد این چنینی می تواند انتخاب خوبی برای همسرتان باشد. خرید هدیه مناسب آقایان می تواند شامل مواردی مانند لوازم اصلاح، دستبند، ادکلن باشد. با توجه به شغل آقای داماد می توانید هدیه ویژه ای متناسب با شغل او خریداری کنید.

در آخر هدیه دادن و هدیه گرفتن می تواند بهانه ای برای خوشحالی در کنار عزیزان باشد و نیازی نیست با هزینه های بسیار زیاد این شادی را فراهم کنیم. بهتر است نسبت به شرایط اقتصادی درک بیشتری داشته باشیم و از لحظات با هم بودن لذت ببریم.

عروسی
سالن عقد
ازدواج ایرانی
بهترین سالن های عقد شیراز
بهترین شیرینی فروشی ها
بهترین سالن های عقد
خدمات عروسی
نامزدی
عید نوروز
عیدی عروس
عیدی داماد
هدیه عید
بهترین گل فروشی ها
بهترین خدمات عروسی در شیراز
نظر شما
نظرات
0 نظر