ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

چگونه در روز عروسی خود آرام بمانیم؟

چگونه در روز عروسی خود آرام بمانیم؟

بالاخره فرا رسید! روزی که در مورد آن رویا پردازی کرده بودید و ساعت ها برنامه ریزی کردید، شما طوفانی از احساسات از هیجان تا عصبی بودن را احساس می کنید. قبل از اینکه به مراسم خود برسید، فهرستی طولانی‌ از کارهایی که باید انجام دهید وجود دارد. چگونه می توانید کنترل کنید تا بتوانید از هر دقیقه روز خاص خود لذت ببرید؟ آرامش خود را حفظ کنید و هر یک از نکات زیر به شما کمک می کند تا در صبح روز عروسی خود چیزی جز آرامش و شادی نداشته باشید.

همه جزئیات را چند روز قبل بررسی و چک کنید.

دانستن اینکه همه چیز برای روز عروسی شما آماده خواهد بود، قطعاً به شما آرامش می دهد.

زمان تحویل کیک و گل را مشخص کنید.

با عکاس و فیلمبردار خود در مورد برنامه‌هایشان صحبت کنید.

با محل برگزاری جشن خود در مورد راه اندازی و هرگونه اطلاعات اضافی تماس بگیرید.

انجام این کارها قبل از روز مهم زندگی شما این اطمینان را می دهد که همگی در یک مسیر هستید. همچنین از سردرگمی جلوگیری می کند و در صورت لزوم به شما فرصت می دهد تا اگر لازم بود تغییراتی را انجام دهید. 

  • هر چیزی را که روز قبل نیاز دارید تنظیم کنید.

هر چه صبح روز عروسی کمتر دور خود بدوید، بهتر است. هر چیزی را که فکر می کنید برای آماده شدن به آن نیاز دارید بردارید و همه را در یک مکان قرار دهید. این شامل لباس، کفش، لوازم جانبی، لباس زیر زنانه، جوراب و عطر شما می شود. همچنین یک لباس نرم و دمپایی. وسایلی را که ممکن است برای آرایش مو و صورت به آن نیاز داشته باشید، مانند رژ لب، پودر، ریمل، سنجاق، اسپری مو، و اتو فر کننده همراه داشته باشید. داشتن یک کیسه لوازم ضروری، دئودورانت، چسب، سنجاق همیشه خوب است. اگر می‌خواهید مطمئن باشید چیزی را فراموش نمی‌کنید، از چند روز قبل شروع به تهیه یک چک لیست کنید و مواردی را که به آنها فکر می‌کنید اضافه کنید.

  • زود به رختخواب بروید.

بله، شما در روز عصبانیت و اضطراب زیادی دارید، اما عروس‌ها شب قبل هم این اضطراب را دارند! این حالت ها می‌توانند خوابیدن را سخت‌تر کنند. سعی کنید یک یا دو ساعت زودتر از حد معمول به رختخواب بروید تا بتوانید با احساس استراحت، سرحال و پر انرژی برای روز عروسی خود از خواب بیدار شوید!

  • از یک صبح آرام لذت ببرید.

بهترین راه برای حفظ آرامش در طول روز، داشتن یک صبح آرام است. یک صبحانه سالم و پر پروتئین، مانند مقداری تخم مرغ و میوه بخورید و از غذاهای چرب پرهیز کنید. ممکن است برای خوردن خیلی عصبی باشید، اما حتی یک میان وعده کوچک بهتر از هیچی نخوردن است! روشن کردن چند شمع و گرفتن یک حمام آرامش بخش یکی دیگر از گزینه های عالی است. مقداری نمک حمام بریزید، تعدادی گلبرگ گل پراکنده کنید، ماسک صورت بزنید. یک موسیقی آرام بخش پخش کنید و نفس بکشید. همچنین مدیتیشن برای آرام کردن اعصاب و ایجاد ذهنیت حضور در لحظه در طول روز توصیه می شود.

  • جدول زمانی مو و آرایش خود را بشناسید.

آرایش مو و آرایش ساقدوش‌ها بخش بزرگی از روز است و زمان زیادی را می‌گیرد. برای جلوگیری از گذراندن زمان مورد انتظار، باید بدانید که کجا باید باشید و چه زمانی باید آنجا باشید. چند روز قبل با ساقدوش ها در مورد ترجیحات آرایشی و موی آنها صحبت کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین، حتماً از قبل با آرایشگر خود در مورد نحوه آماده سازی مشورت کنید. آنها ممکن است از شما بخواهند که با موهای فر شده، کرم زیرسازی و غیره بیایید. داشتن این جدول زمانی از قبل شما را در مسیر نگه می دارد.

  • حلقه درونی خود را عاقلانه انتخاب کنید.

افرادی که در اطراف شما هستند کاملا بر روحیه شما تأثیر می گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، فقط کسانی را دعوت کنید که بهترین های شما را به نمایش بگذارند تا در اتاق با شما آماده شوند. این می تواند مادر، مادربزرگ، خاله، ساقدوش و غیره شما باشد. برنامه ریزان، آرایشگران و عکاسان و فیلمبرداران نیز در اطراف شما خواهند بود، بنابراین افراد حرفه ای را انتخاب کنید که انرژی خوبی دارند و احساس طبیعی در اطراف شما دارند. به این فکر کنید که یادداشتی بر روی درب خانه خود بگذارید تا دیگران با مهربانی به زمان آماده شدن شما احترام بگذارند و از شخصی که به آن اعتماد دارید بخواهید به هر سؤالی پاسخ دهد و موقعیت ها را مدیریت کند.

  • یک محیط آرام ایجاد کنید.

در حالی که آماده می شوید، می خواهید احساس آرامش و راحتی کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که اتاق خود را با رایحه های مورد علاقه خود پر کنید، یک شمع مخصوص روشن کنید یا از اسپری اتاق مورد علاقه خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید همه آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را از آهنگ‌های قدیمی گرفته تا آهنگ‌های عاشقانه پخش کنید. آواز خواندن به شما این امکان را می‌دهد که انزجار را رها کنید و از بین ببرید. آشنایی با رایحه‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان، محیطی آرامش‌بخش ایجاد می‌کند که از آن لذت خواهید برد.

  • در وقت اضافه برنامه ریزی کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که با زمان زیاد برنامه ریزی کنید. زمان کافی را نه تنها برای انجام همه کارها، بلکه برای استراحت و لذت بردن از لحظات کوچک اختصاص دهید. در نهایت، سعی کنید 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از شروع مراسم آماده باشید. آخرین لحظات را به جای عجله کردن، صرف لذت بردن از لحظه و چند نفس کشیدن کنید.

به دنبال نکات بیشتری برای عروسی هستید؟ منتظر مطالب مجله ازدواج ایرانی باشید.

عروسی
تالار عروسی
باغ تالار عروسی
سالن عقد
سالن عروس
مراسم عروسی
روز عروسی
تدارکات عروسی
پذیرایی عروسی
برنامه ریزی عروسی
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
نظر شما
نظرات
7 نظر
تعرفه باغ تالار عروسی ب چه صورت هست؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 Mahdihosseini
اگه مدیریت مراسم مارو به دست بگیرید روز جشن ما ما ارامش بیشتری داریم هزینه ها به چه صورتی هست یکشنبه 8 اسفند 1400 ارزوو احسنی پور
سلام وقت بخیر ماشین عروس و گل آرایی هم انجام میدین؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 ستاره شهابی
تعرفه باغ تالار عروسی ب چه صورت هست؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 Mahdihosseini
تعرفه باغ تالار عروسی ب چه صورت هست؟ یکشنبه 8 اسفند 1400 Mahdihosseini
سلام ممنونم بابت توضيحات كامل جهت ارامش براي برگزاري جشن عروسي یکشنبه 8 اسفند 1400 ياشار
سلام وقت بخیر با سالن زیبایی و تیم عکاس فیلم بردار حرفه ایم تو روز عروسیم کاملا آرامش دارم یکشنبه 8 اسفند 1400 کتی شهرکی