ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

انتخاب نوع میکاپ و آرایشگاه عروس

انتخاب نوع میکاپ و آرایشگاه عروس

برای یک عروس که در حال برنامه ریزی برای عروسی رویایی خود است، هر جزییات کوچکی مهم است، اما همه ما می دانیم که برخی از تصمیمات مهم تر از تصمیمات دیگر هستند. چه عروسی باشید که دقیقاً می‌داند چه آرایشی را می‌خواهد، یا تحت تأثیر انتخاب‌های موجود هستید، سؤالات متداولی وجود دارد که باید از آرایشگران بپرسید.

قبل از بله گفتن به میکاپ آرتیست عروس باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. مانند بسیاری از تصمیمات مربوط به عروسی، یک پاسخ قطعی برای همه وجود ندارد. عروس های آینده، می توانند از نکاتی که در مجله ازدواج ایرانی می خوانند برای داشتن بهترین نسخه از خودشان در شب عروسی استفاده کنند.

به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید بیشتر از حد معمول آرایش کنید. عرق کردن، اشک و در آغوش گرفتن همگی می توانند آرایش شما را خراب کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که آرایش ماندگاری دارید که همچنین بر ویژگی های شما در عکس ها تاثیر می گذارد و زیبایی آرایش شما حتی در نور بد و در هنگام گریه می درخشد.

1. آرایش خود را با توجه به یک سبک انتخاب کنید.

اگر انتخاب آرایش برای روز عروسی شما را تحت تأثیر قرار می دهد، با پیدا کردن میکاپی که به سمت آن گرایش دارید شروع کنید. آرایش عروس را در پینترست یا گوگل سرچ کنید و ظاهری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. هنگامی که حداقل 30 تصویر را جمع آوری کردید، کل مجموعه را بررسی کنید و ببینید چه چیزی در آن ها مشترک است. رژ گونه صورتی مژه های بلند؟ روی آن مشترکات دقت کنید و در نهایت سلیقه خود را کشف خواهید کرد.

به طور کلی، سه نوع آرایش عروس کلیدی با تغییرات بی‌شماری وجود دارد:

زنانه و طبیعی

  • پوشش متوسط
  • رژ لب های نود یا صورتی
  • ابروهای مرتب و براش خورده
  • رژگونه هلویی یا صورتی
  • گونه های برجسته
  • خط چشم سبک
  • سایه چشم با رنگ های طبیعی و خاکی
  • مژه مصنوعی به سبک طبیعی

قدیمی

  • خط چشم مایع مشکی کشیده
  • پوشش متوسط
  • رژلب قرمز
  • بدون رژگونه یا خیلی روشن
  • ابروهای پررنگ
  • مژه مصنوعی نصفه

مدرن

  • خط چشم و خط چشم اسموکی
  • پوشش سنگین
  • مژه مصنوعی کامل
  • پوست برنزه
  • گونه های کانتور شده
  • ابروهای پررنگ

به یاد داشته باشید یک آرایش کلاسیک هرگز از مد نمی افتد.

2. آرایش خود را بر اساس لباس خود انتخاب کنید.

یکی از رایج ترین راه ها برای زیبایی عروس این است که میکاپ را بر اساس سبک کلی لباس خود قرار دهید. اگر لباس شما دارای قسمت های توری است، ظاهری نرم و رمانتیک داشته باشید. یک لباس شیک نیاز به سایه چشم اسموکی دارد و یک سایه چشم پررنگ کاملا مکمل یک لباس غیر سنتی است.

3. آرایش خود را بر اساس ظاهر خود انتخاب کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ظاهر زیبایی داشته باشید، به سادگی آن را در روز عروسی خود افزایش دهید. آرایش خود را کمی قوی تر کنید تا مطمئن شوید که در عکس ها دیده می شود و در تمام طول روز ماندگار می شود.

4. از یک حرفه ای بپرسید.

اگر یک آرایشگر را برای روز عروسی خود انتخاب کرده اید، از مشاوره گرفتن نترسید. آنها متخصص هستند. اکثر آرایشگران یک جلسه مشاوره و یا یک جلسه آزمایشی ارائه می‌دهند، بنابراین این یک فرصت عالی برای یافتن آنچه برای شما بهتر به نظر می‌رسد است. فراموش نکنید که عکس هایی را که دوست دارید به آنها نشان دهید تا بتوانند ایده روشنی از آنچه شما دوست دارید هستید به دست آورند. آرایش عروس فرآیندی زمان‌بر است. شما نمی توانید با 10 رنگ رژ لب در روز آخر آزمایش کنید، باید از قبل برنامه ریزی کنید.

5. یک میکاپ آرتیست را از روی پروفایل اینستاگرامش انتخاب نکنید.

در حالی که اینستاگرام کشف آرایشگران جدید را بسیار آسان‌تر کرده است، می‌تواند انتخاب شما را نیز به اشتباه بیندازد. از پست ها و تعداد فالوورهای یک آرایشگر به تنهایی استفاده نکنید. بیشتر تصاویری که در پیج یک آرایشگر می‌بینید احتمالاً در برخی از برنامه‌ها فیلتر یا ویرایش می‌شوند.

6. زمان و آب و هوا

آرایش های مختلف برای زمان ها و آب و هوای متفاوت مناسب هستند. همچنین اگر به دقت اعمال نشود می تواند عکس های عروسی را خراب کند. برای اطمینان از داشتن بهترین آرایش، بسته به آب و هوا و زمان، آرایش خود را انتخاب کنید. آرایش شب باید روشن باشد تا در تاریکی متمایز شوید. آرایش روز باید ظریف باشد زیرا تشخیص عیوب برای فرد آسان است. در فصل های سرد و مرطوب، آرایش ضد آب را انتخاب کنید که در تماس با آب لک یا روان نشود.

7. آرایشگر خود را تنها بر اساس قیمت انتخاب نکنید.

وقتی صحبت از خرید خدمات به میان می‌آید، مانند مقایسه سیب با پرتقال است، شما نمی‌توانید دو ارائه‌دهنده خدمات را صرفاً بر اساس قیمت مقایسه کنید، زیرا نتیجه نهایی همیشه متفاوت خواهد بود. مبلغی که برای آرایش روز عروسی خود می پردازید بستگی به این که چه کسی را رزرو می کنید و سطح خدمات آنها متفاوت است، اما سعی نکنید در این مورد کمترین قیمت را انتخاب کنید.

7. تدارکات

شما باید سعی کنید به محض نهایی شدن تاریخ عروسی، آرایشگاه خود را رزرو کنید.

فشار زیادی روی عروس‌ها وجود دارد که خوب به نظر برسند. مینیمال بودن همیشه عالی است. توصیه می‌کنیم حتی در مورد هایلایتر از قبل صحبت کنید تا چهره‌تان در عکس‌ها سوخته به نظر نرسد. عروس باید در روز عروسی شبیه به بهترین مدل خودش باشد، نه اینکه زیر لایه های آرایش گم شود. هنگام انتخاب آرایشگر خود، ببینید که چگونه روی چشم ها کار می کنند.

عروسی
بهترین سالن های زیبایی کرج
بهترین سالن های زیبایی
بهترین سالن های زیبایی مشهد
عروس
آرایش عروس
آرایشگاه عروس
سالن زیبایی عروس
میکاپ عروس
میکاپ آرتیست عروس
انتخاب آرایشگاه عروس
بهترین آرایشگاه عروس در تهران
بهترین سالن های زیبایی تهران
آرایشگر عروس

پربازدید ها

برگزاری عروسی در بهار

sadeghpoor
پنج شنبه 11 فروردین 1401

نکاتی ضروری برای عروس ها

ارغوان صادقپور
پنج شنبه 26 اسفند 1400
نظر شما
نظرات
5 نظر
سلام مشاور برای انتخاب آرایشگاه هم دارین؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 پدرام طاهری
من بهترین متد روز رو میخوام برای میکاپ روز عروسی کدوم ارایشگاه رو پیشنهاد میدید دوشنبه 9 اسفند 1400 hasti
سلام میشه یه فروشگاه با قیمت مناسب برای کت و شلوار دامادی معرفی کنید دوشنبه 9 اسفند 1400 نفیسه ایینه
سلام شما با سالن زیبایی های برند و vip هم کار میکنید؟بهم معرفی میکنید دوشنبه 9 اسفند 1400 شیما
سلام امكانش هست بهترين ميكاپ آرتيس در كرج براي عروس معرفي كنيد دوشنبه 9 اسفند 1400 فرناز