ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

انتخاب آتلیه ایده آل عکاسی عروسی

انتخاب آتلیه ایده آل عکاسی عروسی

عکس های شما با ارزش ترین یادگاری عروسی شما خواهند بود. هنگامی که عکاستان آنها را به شما می دهد، بلافاصله می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید و وقتی50 سال بعد به آنها نگاه می کنید همچنان حس خوبی از خاطره عروسی شما را زنده کند.

انتخاب عکاس مناسب برای ثبت لحظات عروسی تصمیم مهمی است و یافتن یک آتلیه حرفه ای که نظرات شما را برای روز عروسی درک کند و بتواند آن را با سبک حرفه ای ایجاد کند بسیار مهم است. همچنین شما همچنین فردی را می خواهید که به او اعتماد داشته باشید و با او احساس راحتی کنید زیرا او در تمام روز عروسی در کنار شما خواهد بود.

برای کمک به شما در پیدا کردن فرد مناسب برای این کار، راهنمای ما را برای انتخاب آتلیه عروسی دنبال کنید.

1. ابتدا مکان خود را رزرو کنید.

این ایده هوشمندانه ای است که بعد از اینکه محل برگزاری جشن عروسی را تعیین کردید، عکاس خود را رزرو کنید. سعی کنید چند ماه قبل از عروسی آتلیه خود را انتخاب کنید.

2. تحقیق کنید.

از دوستانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند و کسانی که عکس‌های عروسی‌شان را دوست داشتید بپرسید تا آتلیه خود را به شما معرفی کنند. همچنین سایت ازدواج ایرانی بهترین آتلیه های عروس در شهر شما را معرفی می کند که می توانید پس از دیدن نمونه کارها، تصمیم بگیرید.

3. سبک عکاسی مورد علاقه خود را مشخص کنید.

مدتی را صرف تحقیق و جستجوی سبک عکاسی مورد علاقه خود کنید. شاید شما ظاهر قدیمی تر با رنگ های شسته تر و حس رویایی و نوستالژیک را ترجیح می دهید. هنگامی که تعدادی آتلیه را پیدا کردید که نمونه کارهایشان به سلیقه شما نزدیک است، تماس بگیرید و در مورد اینکه آیا در تاریخ عروسی شما در دسترس هستند یا خیر و هزینه عکاسی آنها را سوال بپرسید. اگر آتلیه ای که به آن علاقه دارید در تاریخ عروسی شما در دسترس هستند و اگر هزینه آنها در حد بودجه شما است، می توانید جلسات اولیه را برنامه ریزی کنید.

4. با عکاس مصاحبه کنید.

اکثر عکاسان قبل از اولین جلسه شما لینکی از نمونه کارهای خود را برای شما ارسال می کنند. مطمئن شوید که این مجموعه شامل عروسی های اخیری است که او از ابتدا تا انتها عکس گرفته، نه فقط یک سری از بهترین عکاسی هایی که انجام داده است. این روش دقیق تری برای سنجش کار عکاس است. همچنین بپرسید که آیا عکاس در محل مورد نظر شما هم عکاسی کرده است یا خیر و اگر چنین است، درخواست کنید آن عکس ها را ببینید.

برخی از استودیوهای بزرگتر چندین عکاس را استخدام می کنند و حتی آتلیه هایی که تک نفره کار می کنند، یک دستیار عکس هایی از آماده شدن داماد و ساقدوش ها می گیرد. در همه موارد، درخواست کنید که کار عکاس یا عکاسانی که رزرو می کنید را ببینید.

شاید یک آتلیه سال هاست که عکس می‌گیرد، اما به تازگی شروع به عکاسی از مراسم عروسی کرده است. مطمئن شوید که آنها چند سال است که از عروسی عکاسی می کنند.

عروسی ها بسیار متفاوت تر از عکس های مد یا سوژه های دیگر هستند زیرا پویا هستند و عروسی یک رویداد زنده است، یک عکاس عروسی با تجربه جریان روز و نور را به خوبی می شناسد و می داند که در زمان مناسب کجا باشد تا عکس های خیره کننده بگیرد.

5. در مورد هزینه صحبت کنید.

هزینه برخی از عکاسان شامل همه چیز از جمله آلبوم، چاپ و تصاویر با وضوح بالا است. بعضی از آتلیه ها یک نرخ ثابت یا ساعتی دارند، سپس برای هر عکس یا آلبومی که می‌خواهید از شما هزینه دریافت می‌کنند. بسیاری از عکاسان لیست قیمتی را ارائه می دهند که جزئیات چندین پکیج مختلف را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. مطمئن شوید که متوجه شده اید چه چیزی در آن گنجانده شده است. بپرسید که عکاس چه مدت را با شما سپری می کند (هفت تا نه ساعت ایده آل است) و آیا عکاس دومی وجود خواهد داشت یا خیر.

هنگامی که کار و دستمزد هر عکاس را ارزیابی کردید و گزینه ها را محدود کردید، زمان تصمیم گیری می رسد. فراموش نکنید که تمام روز عروسی را با این شخص سپری خواهید کرد، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که با عکاس احساس راحتی می‌کنید. آیا شما و نامزدتان واقعاً این شخص را دوست دارید؟

6. برای روز عکاسی آزمایشی برنامه ریزی کنید.

عکاسی نامزدی یا اسپرت همیشه ایده خوبی است، این فرصتی عالی است تا با عکاس خود آشنا شوید و از گرفتن عکس خود احساس راحتی کنید، به خصوص اگر شما یا داماد از دوربین خجابت می کشید.

عکس های نامزدی کمک می کند تا عکاس متوجه شود شما با چه چیزی راحت هستید، و باعث می شود در روز عروسی بیشتر احساس راحتی داشته باشید. عکاسی نامزدی و اسپرت به شما اعتماد به نفس می‌دهد، وقتی عکس‌ها را می گیرید و می بینید که زیبا و دوست‌داشتنی هستید و عکس خوبی گرفته شده، قاعدتا کمتر نگران عکس‌های روز عروسی هستید.

وقتی نوبت به یافتن آتلیه عروسی ایده‌آل شما می‌رسد، سایت ازدواج ایرانی یک همراه عالی است، شما می‌توانید عکاسان را بر اساس سبک، مکان و بودجه مرور کنید، نمونه کارها را ببینید و این انتخاب را کمی آسان‌تر می‌کند.

آتلیه
آتلیه عروس
ازدواج ایرانی
آتلیه عکاسی عروس
بهترین آتلیه عکاسی عروس
عکاسی و فیلمبرداری عروسی
انتخاب آتلیه عکاسی حرفه ای
عکاسی نامزدی
عکاسی عروسی
فیلمبرداری عروسی
هزینه عکاسی عروسی
بهترین آتلیه ها

پربازدید ها

تالار عروسی مناسب

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401

کم کردن هزینه های عروسی

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401
نظر شما
نظرات
3 نظر
لوکشین عالی میخوام میشه معرفی کنید برای برگذاری مراسم عروسیم دوشنبه 9 اسفند 1400 سعید
سلام برای عروسی کلیپ هم میگیرین؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 دیبا احترامی
سلام و خسته نباشيد اتليه عكاسي در كرج لطفا معرفي كنيد با قيمت مناسب دوشنبه 9 اسفند 1400 سميه