ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

تالار عروسی مناسب

تالار عروسی مناسب

انتخاب تالار عروسی مناسب می تواند یکی از انتخاب های اصلی و زمان بر در برنامه ریزی های عروسی است، حداقل 6 ماه پیش از تاریخ عروسی که در نظر دارید باید تالار عروسی خود را انتخاب و رزرو کنید. انتخاب تالار عروسی مناسب نیازمند دانستن یک سری از نکات است که در ادامه به آن می پردازیم. 

همچنین وب سایت ازدواج ایرانی لیستی از بهترین تالارهای عروسی شهر محل زندگی شما را آماده کرده است که انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد.

موقعیت مکانی و آدرس تالار عروسی

یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب تالار عروسی، توجه به موقعیت مکانی تالار مورد نظر شما است. دسترسی به تالار عروسی شما باید برای مهمانان راحت باشد. این موضوع بر کیفیت جشن شما تاثیرگذار خواهد بود چرا که مهمانان در مسیرهای شلوغ و یا خارج از شهر خسته خواهند شد. همچنین این مسیر برای شما نیز انتخاب مهمی خواهد بود و ترجیحا باید محل تالار عروسی را نزدیک به سالن زیبایی انتخاب کنید. اگر مسیر برای شما هم دور باشد از نظر زمان بندی با مشکل مواجه خواهید شد.

تعداد مهمانان و ظرفیت تالار عروسی

یکی از مواردی که در انتخاب شما تاثیرگذار است ظرفیت تالار عروسی است، تعداد مهمانان شما در این انتخاب تاثیرگذار هستند. اگر تعداد مهمانان شما محدود است بررسی کنید که ظرفیت تالار عروسی بیشتر از تعداد مهمانان شما نباشد تا محیط سالن پراکنده و خلوت به نظر نرسد. همچین برای تعداد مهمانانی که ممکن است بر تعداد لیست شما اضافه شوند جای اضافه تر در نظر داشته باشید و با تالار هماهنگ شوید.

پارکینگ تالار عروسی

پارکینگ یکی از موارد مهمی است که باید پیش از رزرو تالار بررسی کنید. بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی در مراسم شما شرکت می کنند و نباید برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل شوند. همچنین اگر تالار عروسی خود را در جاهای پر تردد شهر انتخاب می کنید حتما به این مورد توجه داشته باشید.

تمیز بودن محیط و امکانات تالار عروسی

در مورد تمیز بودن روکش صندلی ها و رومیزی ها هنگام رزرو تالار عروسی تاکید داشته باشید. بهتر است که پرسنل تالار متوجه حساسیت شما باشند تا در روز عروسی محیط تالار، صندلی و میزها به شکل مناسبی مرتب شده باشند. همچنین سرویس بهداشتی و رختکن قسمت زنانه تالار را بررسی کنید تا فضای مناسبی برای مهمانان شما فراهم باشد.

کیفیت غذای تالار عروسی

پیشنهاد می کنیم مدتی پیش از مراسم غذای تالار عروسی را تست کنید تا از کیفیتی که مد نظر دارید مطمئن شوید.

هزینه تالار عروسی

در مورد هزینه هایی که برای جزئیات مراسم در تالار پرداخت می کنید سوال بپرسید، این هزینه ها شامل:

  • ورودی
  • گروه موسیقی یا سرگرمی
  • پذیرایی مهمانان و شام
  • تزئینات و دیزاین تالار شامل گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و …
  • مالیاتی که بر کل هزینه ها در نظر گرفته می شود.

در آخر سعی کنید یک روز قبل از مراسم به تالار عروسی بروید  از مرتب بودن شرایط مطمئن شوید. با سر زدن شما به تالار پرسنل و مدیر مطمئن می شوند که شما نسبت به خواسته های خود جدی هستید.

تالار عروسی
بهترین تالارهای عروسی
بهترین تالارهای عروسی در مشهد
بهترین تالارهای عروسی در تهران
بهترین تالارهای عروسی در کرج
بهترین تالارهای عروسی در شیراز
تالارهای عروسی
هزینه تالار عروسی
رزرو تالار عروسی
نظر شما
نظرات
0 نظر