ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

جزئیاتی که نباید هنگام برنامه ریزی عروسی فراموش کنید!

جزئیاتی که نباید هنگام برنامه ریزی عروسی فراموش کنید!

موارد خیلی زیادی برای برنامه ریزی در روز عروسی وجود دارد. بنابراین آیا جای تعجب است که یک یا دو یا حتی چند مورد از جزئیات عروسی از یاد برود؟ برنامه‌ریزی یک عروسی چه بزرگ و چه کوچک می‌تواند بسیار سخت باشد، به‌ویژه زمانی که شاغل هستید و شغل تمام وقت دارید. برنامه ریزی یک عروسی اساساً یک کار زمان بر است. جزئیات بسیار، افراد، فروشندگان و تدارکات بسیار زیادی وجود دارد که باید مدیریت شوند، بنابراین سخت نیست که بپذیریم گاهی اوقات جزئیاتی فراموش می شوند.

در ادامه مهم ترین چیزهایی را که هنگام برنامه ریزی عروسی فراموش می کنید، یادآوری خواهیم کرد و این لیست ازدواج ایرانی شما را از فراموش کردن این جزئیات نجات خواهد داد.

1. برنامه ریزی برای آب و هوای بد

بسیاری از زوج‌ها فراموش می‌کنند در صورت آب‌وهوای نامناسب، یک پلن B داشته باشند. گاهی اوقات این امر به این معنا نیست که چقدر گرم و آفتابی خواهد بود، بلکه هوای سرد شدید یا حتی باران می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. عروس و داماد اغلب فقط به زیبایی محل برگزاری خود فکر می کنند و فراموش می کنند که یک برنامه اضطراری برای شرایط بد داشته باشند.

2. خورشید چه ساعتی غروب خواهد کرد.

غروب خورشید یک ساعت طلایی برای عکاسی است و ممکن است زمانی باشد که عکاس عروسی شما بخواهد چند عکس با نور جادویی از شما بگیرد. باید بدانید خورشید چه ساعتی غروب می‌کند و زمان خود را مدیریت کنید. به جای بریدن کیک، مطمئن شوید که در آن ساعت خاص در دسترس خواهید بود.

3. داشتن یک فرد برای مواقع ضروری

یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده را به عنوان اولین تماس انتخاب کنید و با او هماهنگ باشید. ممکن است مجبور شوید تصمیمی بگیرید و نیاز داشته باشید که شخصی پاسخگوی شما در لحظه باشد. در مورد اینکه چه کسی این مسئولیت را بر عهده می گیرد، تصمیم بگیرید و هماهنگ کنید.

4. نورپردازی

نورپردازی واقعا به ایجاد حال و هوای عروسی کمک می کند. بعد از تصمیم‌گیری‌ها در مورد جزئیات کوچک، نورپردازی مهم‌ترین مؤلفه است که باعث اطمینان از این می شود که تمام جزئیات عروسی بهترین ظاهر را دارند.

5. صندلی اضافی برای مراسم

این واقعیت را در نظر بگیرید که مردم به طور طبیعی در کنار یکدیگر نمی نشینند. بنابراین شما همیشه به 20 صندلی بیشتر از تعداد افرادی که دعوت کرده اید نیاز خواهید داشت.

6. تعیین یک عکاس داخلی

عکاس قرار نیست بداند اعضای مهم خانواده شما چه کسانی هستند، بنابراین وقتی نوبت به عکس گرفتن با خاله ها و عموها می رسد، ممکن است عکاس اطلاعی از نسبت ها نداشته باشد. یکی از اعضای فامیل را مسئول عکس گرفتن از اقوام نزدیک کنید.

7. خودتان را به تعداد مهمانان اضافه کنید.

زوج‌ها فراموش می‌کنند همیشه خود را به تعداد مهمان اضافه کنند. مطمئن شوید که هنگام ارائه شمارش نهایی به تالار عروسی، خودتان را در نظر گرفته‌اید.

8. هماهنگ کردن با شخصی برای جمع کردن لباس عروسی شما

بسیاری از زوج‌ها فراموش می‌کنند که بعد از جشن عروسی برای لباس عروسی خود با کسی هماهنگ کنند. اگر بلافاصله بعد از عروسی به ماه عسل می‌روید، مطمئن شوید که یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان لباس شما را برمی‌دارد، لباس‌های عروسی‌تان را آویزان می‌کند یا اقلام اجاره‌ای را برمی‌گرداند.

9. لیست عدم پخش برای دی جی مراسم شما

اگرچه ممکن است آهنگ های خاصی را با دقت برنامه ریزی کرده باشید، اما باید یک لیست پخش نشدن هم برای دی جی خود نیز بنویسید، زیرا ممکن است آهنگی را پخش کند که واقعا خاطره خوبی از آن ندارید.

10. درخواست از شخصی برای جمع آوری هدایا و وسایل شخصی

نقش برداشتن وسایل شخصی را در پایان شب به کسی بسپارید. مهم است که یک کمکی تعیین کنید تا مطمئن شوید این وسایل جا نخواهند ماند.

11. گذاشتن زمان و بودجه کافی برای تغییرات

مهم نیست که لباس عروسی شما چه باشد، بودجه ای را برای تغییرات در نظر بگیرید. بعضی از لباس ها و کت و شلوارها ممکن است ارزان تر باشند، اما دوختن با اندام شما قیمت بیشتری دارد. حتی اگر لباس‌های انتخابی شما کاملاً تناسب دارند، در نظر بگیرید و تعیین کنید که آیا لباس شما به شلوغی بیشتر یا تغییرات عملی دیگری نیاز دارد یا خیر.

12. برای اکسسوری‌ های خود برنامه ریزی کنید.

لباس‌ها و کت و شلوارها از اقلام مهم هستند، اما اکسسوری‌ها می‌توانند لباس روز عروسی شما را بسازند یا آن را خراب کنند. تصمیم بگیرید که چه اکسسوری‌هایی را می خواهید در مجموعه خود بگنجانید. حجاب، زیور آلات مو، جواهرات، دکمه سرآستین یا هر چیز دیگری که بیانگر شخصیت و زیبایی شما باشد.

13. خوردن غذا و میان وعده در روز عروسی

آخرین اما نه کم اهمیت ترین چیزهایی که عروس و داماد فراموش می کنند غذا خوردن است. روز عروسی شما روز بسیار شلوغ و پرمشغله ای است. یک صبحانه خوب و مقدار زیادی آب بخورید. و همانطور که برای آماده سازی روز عروسی خود برنامه ریزی می کنید، حتماً میان وعده داشته باشید.

کیک عروسی
عروسی
ماشین عروس
تالار عروسی
آتلیه عروس
مراسم عروسی
روز عروسی
پذیرایی عروسی
ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
دسته گل عروس
ازدواج
جشن عروسی
عکاسی عروسی
جزئیات جشن عروسی
جزئیات مراسم عروسی
لباس عروس و داماد

پربازدید ها

تالار عروسی مناسب

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401

کم کردن هزینه های عروسی

sadeghpoor
یکشنبه 14 فروردین 1401
نظر شما
نظرات
6 نظر
مثلا چه چیزای هست میشه بیشتر کمکم کنید من میخوام برای عروسیم با شما قرارداد ببندم به چه صورتی هست دوشنبه 9 اسفند 1400 فریبا
سلام برای مراسم عروسی همه کار هارو انجام میدین؟ از صفر تا صد عروسی دوشنبه 9 اسفند 1400 علی پارسا
به نظر من آرامش در روز عروسی از همه چیز مهمتره نباید استرس داشت! دوشنبه 9 اسفند 1400 زهرا
چرا همیشه کیک های عروسی سفید است؟شکلاتی چرا نیست؟؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 مینا
چرا همیشه کیک های عروسی سفید است؟شکلاتی چرا نیست؟؟ دوشنبه 9 اسفند 1400 مینا
باتشكر از توضيحات عالي در زمينه برنامه ريزي عروسي دوشنبه 9 اسفند 1400 غزاله