ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

اشتباهات انتخاب کفش عروس

اشتباهات انتخاب کفش عروس

قبل از هر چیز این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است هیچ کس کفش های شما را زیر لباس عروسی شما نبیند، پیدا کردن کفش مناسب برای روز عروسی شما بسیار مهم تر از هر چیز دیگری در مراسم شما است. بنابراین اشتباهات بزرگی که عروس خانم ها برای انتخاب کفش مرتکب می شوند را در ادامه بخوانید تا برای شما تکرار نشوند.

انتخاب کفش‌هایتان باید فراتر از ست کردن آن‌ها با لباس عروستان باشد. هنگامی که به دنبال یک جفت کفش عالی هستید، به این فکر کنید که واقعا قرار است در روز عروسی خود چه کاری انجام دهید و چه مدت زمانی را باید سر پا بایستید.

به عنوان یک عروس، روز عروسی شما چیزی جز یک روز فراغت خواهد بود و احتمالاً بیشتر روز را روی پاهای خود می گذرانید، بنابراین یکی از نکاتی که در انتخاب کفش عروسی خود باید خیلی توجه کنید، خرید یک جفت کفش راحت است. مطمئن شوید که با هر کفشی که می‌خرید، می‌توانید از یک روز طولانی پیاده‌روی، ایستادن، احوالپرسی با اقوام و رقصیدن با آقای داماد لذت ببرید. اگر عادت به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارید، یک جفت کفش بدون پاشنه زیبا را امتحان کنید، باور کنید که پاهای شاد مساوی با یک عروس شاد است و هیچ‌کس نمی‌خواهد آخر شب با پاهای تاول زده راه برود.

اما اگر رویای شما پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند است، بهترین گزینه انتخاب قدی است که به پوشیدن آن عادت دارید. یا اگر هرگز کفش پاشنه‌دار نمی‌پوشید، پاشنه ی کوچک‌تری را انتخاب کنید، هیچ‌کس نمی‌خواهد عروس را در حال افتادن ببیند. پوشیدن کفشی با پاشنه کوتاه روشی هوشمندانه برای راحت بودن و در عین حال شگفت‌انگیز به نظر رسیدن است. کفش‌های پاشنه کوتاه برای آن دسته از عروس‌هایی که می‌خواهند بدون نگرانی از درد پا در پایان روز، کفش زیبا بپوشند، مناسب است. فقط همیشه به یاد داشته باشید که راحتی، کلید انتخاب کفش عروسی عالی است. اگر می‌خواهید درباره گزینه‌های کفش عروس راحت و اشتباهاتی که پیش می آید بیشتر بدانید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

خرید کفش در لحظه ی آخر

اگرچه ایده آل است که قبل از خرید کفش عروسی لباس خود را پیدا کنید، اما باید کفش را در نظر بگیرید، به این دلیل که به کفش برای تناسب و تغییر لباس نیاز خواهید داشت.

امتحان نکردن کفش پس از خرید تا روز عروسی

تا زمانی که کفش‌هایتان قابل برگشت هستند، آن‌ها را در داخل خانه روی سطحی تمیز و فرش شده امتحان کنید. اگر نمی توانید حداقل یک ساعت با آنها روی پاهای خود بایستید، احتمالاً گزینه خوبی برای شما نیستند.

عدم اطمینان از ایمن بودن پاشنه کفش ها

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کفشی با پاشنه محکم یا بند انتخاب کنید که به ماندن آن روی پای شما کمک کند. اگر انتخاب کرده اید که کفش های پاشنه دار بالاتر از حد معمول بپوشید، برای راحتی بیشتر، خرید یک کفش بند دار را به شدت توصیه می کنیم.

فراموش کردن یک جفت کفش یدک

یک جفت دمپایی راحت ممکن است بهترین انتخاب قبل از مراسم عروسی باشد. می‌توانید برای مراسم یک جفت کفش پاشنه بلند پر زرق و برق بپوشید تا شاهزاده خانم درونی شما را نشان دهد. پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند در تمام طول شب برای عروس مفید نیست و ممکن است نیاز داشته باشید که در بین مراسم کفش خود را عوض کنید.

کفش هایتان را با لباستان هماهنگ نکنید.

اگر لباس بلندی به تن دارید، ممکن است فکر کنید که ست کردن کفش‌هایتان با لباستان کار مهمی نیست. اما در روز عروسی خود، باید برای داشتن ظاهری بی نقص تلاش کنید، به خصوص اگر در حال برنامه ریزی عکس های زیبا از کفش عروسی خود هستید. کفش عروسی شما قد شما را در روز مشخص می کند. بنابراین، اگر قصد دارید یک جفت پاشنه 10 سانتی انتخاب می کنید، باید مطمئن شوید که لباس همچنان به زمین می‌رسد.

خرید کفشی که دیگر هرگز نخواهید پوشید.

هنگام خرید کفش عروسی خود، باید در نظر داشته باشید که چگونه می توانید دوباره آنها را بپوشید. از آنجا که رسم است کفش عروس باید سفید باشد، این کفشی نیست که بتوانید برای کار در شرکت بپوشید. با این حال، هنوز هم می توانید آنها را در مراسم رسمی دیگر بپوشید.

کفش عروسی سفید در عین زیبایی که دارد، الزامی نیست. مجبور نیستید فقط به این دلیل که عروس هستید کفش سفید بپوشید. همیشه باید نوع کفشی را که می خواهید بپوشید انتخاب کنید، نه بر اساس آنچه فکر می کنید باید بپوشید. از انتخاب رنگی که با شخصیت شما مطابقت دارد نترسید. شما مجاز هستید راحت باشید و پاهایتان همچنان زیبا به نظر می‌رسد، چه در چکمه، چه با کفش‌های تخت، چه کفش‌های پاشنه بلند، یا حتی اگر کفش را رها کنید و پابرهنه باشید. خیلی از عروس‌ها کفش‌های رنگارنگ‌تر و منحصربه‌فرد می پوشند که استایل شخصی آنها را بهتر نشان دهد.

فراموش کرده اید که کفش های خود را در بودجه عروسی بگنجانید.

فراموش کردن کفش های خود در بودجه اشتباه بزرگی است که باید از آن اجتناب کنید. یک جفت کفش عروسی عالی که هم شیک و هم راحت هستند می‌تواند گران باشد و خرید آن‌ها بدون در نظر گرفتن اینکه چگونه هزینه می‌تواند بر برنامه‌های عروسی شما تأثیر بگذارد شاید دردسرساز باشد.

انتخاب کفش مناسب برای عروسی یکی از مهم ترین بخش های آماده سازی عروس است. کفش عروسی شما باید استایل شما را به نمایش بگذارد و در عین حال به اندازه کافی راحت بمانید تا از هر لحظه لذت ببرید، از آماده شدن تا اولین قدم در راهرو و رقصیدن در طول شب.

عروسی
مزون لباس عروس
ازدواج ایرانی
مجله ازدواج ایرانی
لباس عروس
عروس
کفش عروس
کفش پاشنه بلند
کفش مناسب عروس
کفش عروسی
بهترین مزون های لباس و کفش عروس
نظر شما
نظرات
3 نظر
سلام مزون عروس سمت شرق تهران معرفی میکنید دوشنبه 9 اسفند 1400 عسل نورانی
توی طول شب چه کفشی باشه که اذیت نکنه من عروس هستم دوشنبه 9 اسفند 1400 Alale
سلام بهترين مزون جهتخريد لباس و كفش براي مراسم عروسي براي عروس لطفا معرفي كنيد. دوشنبه 9 اسفند 1400 افسانه