ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

انتخاب تور عروس

انتخاب تور عروس

مراسم عروسی تنها جشنی است که در آن عروس تور بر سر خود می گذارد، در واقع تور برای هیچ مراسم دیگری کاربرد ندارد و ویژه جشن عروسی است. برای مثال در مراسم عقد و یا نامزدی هم عروس تور نخواهد داشت. به این دلیل بهتر است که در انتخاب تور عروسی خود دقت بیشتری داشته باشید تا بهترین خودتان باشید.

قبل از هرچیز به این فکر کنید که در ذهنتان چه مدل توری را بیشتر دوست دارید و همیشه از چه نوع توری خوشتان می آمده، یک تور بلند که دنباله آن بر زمین کشیده می شود را بیشتر دوست دارید و یا یک تور کوتاه فانتزی که با آن راحت تر بتوانید قدم بردارید؟ یک تور کوتاه طرح دار را ترجیح می دهید یا یک تور بلند ساده؟

علاوه بر سلیقه شما که در انتخاب تور عروس تاثیرگذار است، مدل مو و مدل لباس شما نیز در انتخاب تور شما موثر خواهد بود. برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند اول تور خود را انتخاب کنند و بر اساس آن مدل لباس و یا موی خود را در نظر بگیرند. در ادامه ازدواج ایرانی مدل های تور عروس و هماهنگی آن با لباس و موی عروس را برای شما بررسی می کند و امیدوارم این مطلب برای شما کاربردی باشد.

پیش از هرچیز مدل تور عروس را انتخاب کنید، تور عروسی شما می تواند بلند، دنباله دار و کوتاه باشد، همچنین در مدل تور کوتاه باید انتخاب کنید که دقیقا می خواهید تور شما چقدر کوتاه باشد.

تور دنباله دار

تور دنباله دار یا تور سلطنتی تورهای بلندی هستند که طول آن ها تا چند متر می تواند باشد و کاملا بلند هستند. تور دنباله دار ظاهر عروس را مجلل می کند و جلوه باشکوهی به عروس خانم می دهد. تنها ایراد این نوع تورهای بلند این است که ممکن است در راه رفتن و حمل کردن کمی سخت باشند و راحتی عروس را کم کنند. تور دنباله دار معمولا با لباس عروس کلاسیک همخوانی بیشتری دارد.

معمولا این مدل تور را در آتلیه عروس  یا در سالن عقد روی سر عروس قرار می دهند و هنگام رسیدن به تالار عروسی و یا باغ تالار با یک تور کوتاه تر عوض می کنند، چون به دلیل دنباله دار بودن احتمال گیر کردن و پاره شدن این تور وجود دارد و اگر شما لباس و تور خود را کرایه کرده اید باید سالم هم تحویل دهید.

تور هم قد

این مدل تور عروس دقیقا به اندازه قد شما است و نسبت به تور دنباله دار آزادی عمل بیشتری به شما می دهد و راحت تر خواهید بود. بهترین انتخاب برای عروس خانم هایی که تور بلند را ترجیح می دهند این مدل تور هم قد است و معمولا با همه مدل مو و لباس عروسی هماهنگ است.

تور عروس خیلی کوتاه (بردکیج)

این مدل تور کاملا متفاوت از تورهای دنباله دار هستند. تور عروس بردکیج معمولا تورهای خیلی کوتاهی کوتاهی هستند که کمی بر روی صورت عروس قرار می گیرند و معمولا قسمت پیشانی و کمی از چشم ها را می پوشانند. برای این تورها از کلاه های کوچکی استفاده می شود اما کمتر مورد سفارش عروس ها هستند و در صورتی که لباس عروسی شما متفاوت و فانتزی است و یا موهای خیلی کوتاه یا استایل متفاوتی دارید این مدل تورها می تواند شما را خاص و متفاوت تر از سایر عروس ها نشان دهد.

باید به این نکته توجه کنید که این مدل تورهای کوتاه با یک آرایش اروپایی و ساده هماهنگ است چرا که تورهای بردکیج به سبک اروپایی است. تور بردکیج با مدل لباس عروسی که یقه بسته ای دارد ست می شود و پیشنهاد می کنیم اگر مراسم بزرگ و گسترده ای دارید و می خواهید فعالیت زیادی داشته باشید این مدل تور را انتخاب نکنید.

تور نسبتا کوتاه

برخی از لباس عروس هایی که در قسمت بالاتنه بیشتر کار شده اند با این مدل تور جلوه بیشتری دارند. همچنین تور نسبتا کوتاه با لباس عروس کوتاه همخوانی بیشتری دارد.

تور عروس تا آرنج

این تور نگهداری راحتی دارد و برای ست شدن با لباس عروس هایی که دامن پف دار دارند مناسب است. فقط باید توجه کنید که تورهایی که تا آرنج هستند را نباید با لباس بلند ست کنید.

تور نسبتا بلند (تا زانو)

تورهای نسبتا بلند تا زانو یا زیر زانو هستند و بالاتر از مچ پا قرار می گیرند. این مدل تور برای همه عروس خانم ها مناسب است و محدودیتی در قد وجود ندارد. برای مدل موهای مختلف کاربردی است و چون زیاد توسط عروس های ایرانی انتخاب نمی شود می توانید با انتخاب تور نسبتا بلند جلوه ای متفاوت در روز عروسی خود داشته باشید.

تور عروس همراه با لباس عروس

این مدل تورها با لباس عروس کاملا مطابقت دارد و از پارچه های همسان استفاده شده است. با انتخاب این مدل تور جلوه ی زیبایی به ظاهر خود می دهید چرا که لباس و تور شما کاملا با هم هماهنگ خواهد بود.

در آخر توجه داشته باشید که اگر لباس شلوغی دارید از تورهای کاملا ساده استفاده کنید و اگر لباس ساده و کلاسیکی را انتخاب کرد اید از تورهای شلوغ تر استفاده کنید تا جلوه ی لباس یا تور خود را از بین نبرید.

سالن عقد
بهترین آتلیه های عروس
بهترین سالن های زیبایی
بهترین مزون های لباس عروس
لباس عروس
راهنمای انتخاب لباس عروس
خدمات عروس
بهترین سالن های عقد
بهترین خدمات عروسی
تور عروس
اکسسوری لباس عروس
بهترین مدل های تور عروس
بهترین مدل های لباس عروس
نظر شما
نظرات
0 نظر