ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

خرید لوازم آرایش عروس

خرید لوازم آرایش عروس

یکی از خریدهای با اهمیت عروسی، خرید لوازم آرایش است. با وجود برندها و لوازم آرایش بسیار متنوع که این روزها وجود دارد، بهتر است که تمام مراحل خرید به همراه عروس خانم انجام شود چون هر خانمی بهتر می داند که چه چیزی لازم دارد. بعلت تنوع بالایی که در لوازم آرایش وجود دارد ممکن است یک سری از موارد هنگام خرید از قلم بیافتد. برای این که بابت فراموش کردن چیزی نگران نباشید و خرید خود را راحت تر انجام دهید ازدواج ایرانی لیستی را در ادامه برای شما آماده کرده است که می تواند برای خرید به شما کمک کند و اطمینان داشته باشید که چیزی از قلم نخواهد افتاد.

همچنین ممکن است اگر قبل از خرید لیست را مرور نکنید و برنامه ریزی مشخصی نداشته باشید، در هنگام خرید با راهنمایی های فروشنده مواردی را خریداری کنید که برای شما مناسب نیست و شاید هیچوقت استفاده نشود. پس بهتر است لیست خرید خود را آماده کنید تا بعلت نداشتن تجربه کافی در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

برای خرید لوازم آرایش باید به برندی که انتخاب می کنیم و معتبر بودن تاریخ انقضاء در کنار قیمتی که مد نظر شما است توجه داشته باشید، چرا که لوازم آرایش بی کیفیت و غیربهداشتی می تواند به زیبایی شما آسیب برساند.

لیست لوازم آرایشی را که در ادامه نوشته ایم بخوانید و بررسی کنید که کدام مورد برای شما قابل خرید و استفاده خواهد بود.

لوازم آرایش خرید عروسی

آرایش پوست

مهم ترین قسمت آرایش، پوست صورت است که نیاز به زیرسازی، رنگ پوست، دورچشم و تثبیت آرایش است. لیست خرید لوازم آرایش پوست شامل:

پرایمر/ کرم پودر / پنکک/ کانسیلر / رژگونه/ هایلایتر/ تثبیت کننده یا فیکساتور/ پاک کننده آرایش/ کرم ضد آفتاب/ کرم مرطوب کننده پوست/ اسکراب/ کرم دور چشم/ ماسک صورت

آرایش چشم

پس از آرایش پوست صورت نوبت به آرایش چشم می رسد که از مهم ترین عضوهای صورت است. زیبایی چشم ها به زیبایی چهره شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. لوازم آرایش چشم شامل:

ریمل/ سایه چشم/ مداد چشم/ خط چشم/ مژه مصنوعی

در صورتی که از لنزهای رنگی استفاده می کنید این مورد را هم در لیست خرید خود فراموش نکنید.

آرایش ابرو

ابروها به نوعی کادر صورت هستند و خیلی وقت ها توجه نمی شود که چقدر می توانند بر چهره تاثیر بگذارند. لوازم آرایش ابروها شامل:

ریمل ابرو/ مداد ابرو/ صابون ابرو/ سایه ابرو

آرایش لب

لوازم آرایشی که برای لب ها نیاز دارید شامل:

رژ لب جامد/ رژ لب مایع/ پالت رژ لب/ مداد لب/ بالم لب/ برق لب

ابزار آرایش

در کنار لوازم آرایش شما به ابزار مناسب برای آرایش هم نیاز دارید که شامل موارد زیر است:

اسفنج و پد آرایش/ براش کرم پودر/ براش رژ گونه/ براش پودر فیکس/ برای سایه چشم/ براش ابرو/ کیف لوازم آرایش/ ست مانیکور و پدیکور/ موچین، قیچی و برس ابرو/ فیس براش/ پد پاک کننده آرایش

مراقبت از مو

در کنار آرایش صورت نباید زیبایی موها را فراموش کرد. برای موها نیاز به موارد زیر است:

شامپو/ ماسک مو/ روغن مو/ نرم کننده مو/ ژل یا تافت مو/ برس و شانه/ اکسسوری مو

همچنین ممکن است نیاز به خرید لوازم بهداشتی شخصی مانند مسواک، تیغ، لوازم وکس صورت و کرم موبر هم هست.

پس از خرید لوازم آرایش، خرید مام، اسپری و عطر را نیز نباید فراموش کرد.

پیشنهاد می کنیم لوازم آرایش مخصوصا کرم پودر یا پنکک خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. رنگ رژ لب را نیز نزدیک به رنگ پوست خود تهیه کنید و از رنگ هایی استفاده کنید که همیشه انتخاب شما بوده است.

در خرید لوازم برقی مانند سشوار، اتو مو و بابلیس توجه کنید که با توجه به جنس موهای خود انتخاب درستی انجام دهید، این لوازم معمولا در کنار لوازم آرایش خریداری می شوند. می توانید لوازم برقی را جدا از لوازم آرایش خریداری کنید که تمرکز بیشتری در یک خرید جداگانه داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم به دنبال لوازم گران تر نباشید چرا که لزوما قیمت تعیین کننده کیفیت نیست.

با استفاده از لیستی که آماده کردیم نیازهای خود را انتخاب کنید و به ترتیب اولویت یادداشت کنید. هنگام خرید اولویت های خود را به ترتیب خریداری کنید تا موارد ضروری تر از قلم نیافتد.

هنگام خرید برند مورد نظر دقت کنید که محصول اصلی را تهیه می کنید، تفاوت هایی که بین جنس اصلی و فیک وجود دارد قابل تشخیص خواهد بود. لوازم آرایشی و بهداشتی فیک بعلت داشتن مواد اولیه نامناسب و شیمیایی می توانند آسیب زا باشند.

سالن زیبایی
عروسی
ازدواج ایرانی
آرایش عروس
میکاپ عروس
موی عروس
خرید لوازم آرایش عروس
خرید عروسی
لوازم آرایش
خرید عروس
سالن زیبایی عروسی در تهران
سالن زیبایی عروس در مشهد
سالن زیبایی عروس در کرج
عروس زیبا
لوازم پوستی عروس
ابزار آرایش عروس
خرید عروس و داماد
نظر شما
نظرات
3 نظر
سلام لطفا با توجه به توضيحات جامع در خصوص لوازم آرايش عروس بهترين سالن ارايشي در تهران معرفي كنيد شنبه 21 اسفند 1400 سارا
بازار تهران بهترین گزینه برای خرید است شنبه 21 اسفند 1400 لیلا سعیدی
سلام مشاوره دارین برای کارای عروسی؟ شنبه 21 اسفند 1400 سایه چگینی