ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

راهنمای انتخاب آتلیه عروس

راهنمای انتخاب آتلیه عروس

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین روزهای زندگی برای هر شخص روز عروسی است. خاطراتی که در روز عروسی شما ساخته می شود تا همیشه در ذهن باقی خواهد ماند. برای ثبت این لحظات زیبا و به یادماندنی یک آتلیه عروس حرفه ای لازم است که بتواند مراسم شما را به همان زیبایی ثبت کند. روز عروسی شما یک بار اتفاق می افتد و فرصت تکرار لحظات برای بار دیگر وجود ندارد. پس بسیار مهم است که یک تیم حرفه ای عکاسی و فیلم برداری عروسی شما را انجام دهد.

پیشنهاد می کنیم برای مدیریت هزینه های مراسم عروسی، عکاسی و فیلم برداری حرفه ای خود را به سفره عقد و آتلیه و عکس های دو نفره عروس و داماد محدود کنید. چرا که شما عکس های دلخواه خود را در آتلیه خواهید گرفت و دیگر نیازی به عکاسی حرفه ای نخواهید داشت. پس مهم ترین لحظات را با کیفیت بالا ثبت کنید و در طول مراسم از یکی از اقوام و یا دوستان بخواهید که عکاسی یا فیلمبرداری را بر عهده بگیرد.

انتخاب آتلیه عروس زیاد کار راحتی نیست هرچند که اینطور به نظر نمی رسد. شما باید یک آتلیه حرفه ای را پیدا کنید که علاوه بر این که نمونه کار بسیار زیادی داشته باشد، با بودجه ای که در نظر دارید هماهنگ شود. برای انتخاب یک آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروسی به نکات زیر را در نظر بگیرید:

هزینه عکاسی و فیلم برداری عروسی

در این مورد تعارف نداشته باشید و هزینه را از آتلیه سوال کنید چرا که اگر بیش از چیزی که تصور می کردید باشد ممکن است در تحویل عکس و فیلم های عروسیتان با مشکل مواجه شوید و دلخوری ایجاد شود.

اما توجه داشته باشید که نباید دنبال ارزان بودن باشید چون قیمت پایین آتلیه ممکن است اصلا کیفیتی را که توقع دارید به شما ارائه ندهد. اگر به دنبال هزینه کمتر هستید تعداد عکس کمتری را سفارش دهید اما از کیفیت عکس کم نکنید.

امنیت عکس ها و فیلم عروسی

نمونه هایی که آتلیه ها از عکس و فیلم های عروسی مشتریان قبلی خود برای نمونه کار به شما نشان می دهند با رضایت عروس و داماد قبلی انجام می شود، شما هم اگر مایل باشید می توانید این اجازه را بدهید که عکس هایتان در نمونه کارهای آتلیه نشان داده شود ولی اگر تمایلی به این موضوع ندارید حتما به آتلیه اعلام کنید.

نمونه کار عکس و فیلم آتلیه عروس

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی که می تواند به انتخاب آتلیه شما کمک کند دیدن نمونه کارهای قبلی آتلیه است. با دیدن نمونه عکس های قبلی می توانید از سطح کار و تکنیک های عکاس مطمئن شوید و مواردی مانند ژست ها، لوکیشن یا دکور عکس ها، کیفیت و نورپردازی را با دقت بررسی کنید تا مطابق سلیقه شما باشد. همچنین محیط و دکور آتلیه عکاسی می تواند خلاقیت و ذوق هنری عکاسان را به شما بهتر نشان دهد.

نمونه کارهایی که در اختیار شما قرار می دهند باید هم شامل عکس و هم کلیپ باشند. به نوع ویرایش تصاویر توسط آتلیه بسیار دقت کنید چرا که برخی از عکاسان عکس ها را مصنوعی ویرایش می کنند و ممکن است طبق سلیقه شما نباشد.

شما باید سبک و توقع خود نسبت به عکس و فیلم عروسیتان را برای آتلیه توضیح دهید و مطمئن شوید چیزی را که میخواهید تحویل خواهید گرفت.

مراجعه حضوری به آتلیه

بهتر از با مدیر آتلیه صحبت کنید و به صورت حضوری به آتلیه تشریف ببرید تا با برخورد پرسنل و نمونه کارهایی که دارند بیشتر آشنا شوید. سطح انرژی عکاس و به ویژه فیلمبردار بسیار مهم است چرا که ممکن است چندین ساعت در موقعیت های مختلف نیاز به کار باشد و توان بدنی کم می تواند تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد.

به طور کلی موارد زیر را برای انتخاب آتلیه عروس در نظر داشته باشید:

  • سابقه کاری عکاس و پرسنل آتلیه عروس 
  • نوع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری
  • کادر خانم یا آقا
  • مجوز رسمی آتلیه عروس
  • هزینه کلی شامل عکاسی، فیلمبرداری، ویرایش، چاپ، آلبوم و …

در آخر پیشنهاد می کنیم در برنامه ریزی عروسی خود زمانی را هم برای انتخاب آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروس در نظر بگیرید و با عجله انتخاب نکنید. حداقل چند ماه زمان برای پیدا کردن بهترین آتلیه عروس کنار بگذارید. می توانید از دوست و آشنا و یا از طریق سایت ازدواج ایرانی لیستی از آتلیه های نزدیک به محدوده خود را پیدا کنید و بعد از دیدن نمونه کارها تصمیم نهایی را بگیرید.

آتلیه
آتلیه عروس
بهترین آتلیه های عروس
بهترین آتلیه عروس در کرج
ازدواج ایرانی
عکاسی و فیلمبرداری عروسی
انتخاب آتلیه عروس
آلبوم عروس
کلیپ عروسی
دوربین عکاسی حرفه ای
آتلیه عروس با سابقه
آتلیه عروس حرفه ای
بهترین آتلیه عروس در تهران
بهترین آتلیه عروس در مشهد
نظر شما
نظرات
3 نظر
سلام لطفا مناسب ترين قيمت و اتليه جهت عكسبرداري و فيلمبرداري مراسم عروسي معرفي كنيد شنبه 21 اسفند 1400 نياز
سلام من عکاس و فیلم بردار حرفه ای میخووام که کلیپ اسپرت عالی برام بگیره میتونید چند جارو بهم معرفی کنید؟ شنبه 21 اسفند 1400 فائزه جلیلی
سلام آتلیه توی زنجان هم دارین؟ شنبه 21 اسفند 1400 خدیجه آتانی