ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

رنگ موی مناسب عروس

رنگ موی مناسب عروس

عروس خانم ها در روز عروسی می خواهند که بهترین باشند و بدرخشند. موی عروس می تواند یکی از موارد اصلی به حساب بیاید که در ظاهر و جذابیت عروس تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. جدا از مدل موی عروس، رنگ موی عروس یکی از قسمت های تاثیرگذار در ظاهر عروس است.

اگر تصمیم دارید در روز عروسی رنگ مویی را انتخاب کنید که تابحال تست نکرده اید باید بگوییم که بهتر است این ریسک را نکنید. ممکن است رنگ موی انتخابی شما با رنگ پوست و رنگ چشم شما تطابق نداشته باشد و زیبایی را که مد نظرتان است برای شما ایجاد نکند. و حتی می تواند برعکس عمل کند و متاسفانه در روزهای پایانی و نزدیک به جشن عروسی نمی توانید این مشکل را به راحتی برطرف کنید.

پیشنهاد می کنیم رنگ جدیدی را که می خواهید امتحان کنید چند ماه پیش از مراسم عروسی انجام بدهید. با این روند می توانید رنگ مویی را که واقعا با چهره شما همخوانی دارد و دوست دارید پیدا کنید. همچنین اگر می خواهید موهایتان در عین زیبایی سالم بماند یک هفته قبل از عروسی رنگ مو را انجام دهید. برای انتخاب بهترین سالن های زیبایی عروس در محدوده خود می توانید از ازدواج ایرانی کمک بگیرید.

ترجیح شما برای رنگ موهایتان چیست؟ می خواهید موی روشن تری داشته باشید یا تیره تر؟ آیا به دنبال رنگ متفاوت یا فانتزی هستید؟ در قدم اول دقت کنید رنگ مویی را که انتخاب می کنید تا همیشه در عکس های عروسی و فیلمتان خواهید دید، پس تصمیم خود را با صبر و دقت بگیرید. برای مثال اگر تصمیم دارید موهای خود را در روز عروسی بنفش کنید تا خاص تر و متفاوت باشید پس به فکر عکس هایی که در آینده از عروسیتان به دیوار خواهید زد باشید.

قاعدتا اگر رنگ موی زیبا و نرمالی داشته باشید تا همیشه از عکس های عروسی خود لذت خواهید برد. اکثر عروس خانم ها طبق مدهای جدید طرفدار رنگ موهای طبیعی تر و نزدیک به رنگ موی خودشان هستند، و در بعضی موارد موی طبیعی خود را ترجیح می دهند.

شاید به همین دلیل لایت و بالیاژ مدل های پرطرفدار بین عروس خانم ها هستند چرا که با تغییرات کوچک می توانند تغییر بزرگی در موهایشان داشته باشند. همچنین بالیاژ باعث می شود موها حجم بیشتری داشته باشند و بیشتر دیده شوند. در این روش می توانید تغییرات زیادی مطابق با خواست و سلیقه خودتان بخواهید، از نزدیک تر زدن رنگ به ریشه و تعداد شاخه هایی که رنگ می شود. طیف رنگ در هایلایت و یا بالیاژ بسیار متنوع است. از رنگ های خیلی روشن و پلاتینه تا رنگ های فانتزی مانند صورتی و ... اما با توجه به آسیب و ریسک کمتر پیشنهاد ازدواج ایرانی به شما داشتن یک هایلایت حرفه ای یا بالیاژ زیباست.

در حین برنامه ریزی عروسی حتما با آرایشگر خود در مورد رنگ مو هم مشورت کنید و نکاتی را که می گویند به یاد بسپارید. اگر تصمیم بر اضافه کردن اکستنشن به موهای طبیعی خودتان باشد هم می تواند پیشنهاد خلاقانه ای باشد. در انتخاب سالن عروس دقت کنید چرا که یکی از مهم ترین انتخاب ها برای زیبایی عروس خانم هاست.

هر رنگ و مدلی را که برای موهایتان انتخاب کرده اید توجه داشته باشید که باید بیشتر از پیش از موهای خود مراقبت کنید. اگر موهای شما در روز عروسی مرده و ضعیف شده باشد و شاداب نباشد اصلا جلوه ی زیبایی نخواهد داشت.

اگر موهای ضعیفی دارید پیشنهاد می کنیم رنگ مو را برای عروسی خود فراموش کنید و بر احیا و شادابی موهای خود تمرکز بیشتری بگذارید. حتی استفاده از رنگ های تیره هم می تواند آسیب کمتری به موهای عروس خانم بزند.

همچنین ممکن است با انتخاب رنگ موی خیلی روشن توجه مهمانان را از لباس و آرایشتان به موها ببرید.

انتخاب رنگ موی عروس به طور کلی به موارد زیر بستگی دارد:

  • رنگ پوست
  • رنگ چشم
  • رنگ موی طبیعی
  • مدل موی انتخابی

اگر شما پوست گرمی دارید رنگ های نسکافه ای، کاراملی، عسلی و یا بژ روی موهای طبیعی خودتان بسیار مناسب خواهد بود و اگر رنگ پوست سردی دارید از رنگ هایی که پوست شما را رنگ پریده می کنند دوری کنید. رنگ های قهوه ای روشن، بلوند خاکستری یا دودی، مسی و طلایی برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

همه عروس خانم ها می خواهند در مهم ترین شب زندگی خود بهترین نسخه خودشان باشند و این کاملا طبیعی است که بخواهند موهای زیباتری هم داشته باشند. امیدواریم نکاتی که گفته شد به شما در انتخاب بهتر رنگ موی عروسی کمک کرده باشد.

سالن زیبایی
ازدواج ایرانی
عروس
مدل موی عروس
سالن زیبایی عروس
موی عروس
رنگ موی عروس
لایت موی عروس
بالیاژ موی عروس
بهترین سالن های زیبایی عروس
هزینه رنگ موی عروس
سالن زیبایی عروس در تهران
نظر شما
نظرات
3 نظر
سلام با تشكر از توضيحات كامل جهت رنگمومناسب براي عروس شنبه 21 اسفند 1400 الاهه
رنگ موی سال ۲۰۲۲چی مد شده؟ شنبه 21 اسفند 1400 روژین محمودی
سلام آرایشگاه لاکچری هم دارین؟ شنبه 21 اسفند 1400 نیوشا قربانی