ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

وظایف ساقدوش عروس

وظایف ساقدوش عروس

ساقدوش ها معمولا از بهترین دوستان عروس و داماد انتخاب می شوند که وظیفه اصلی آنها همراهی با عروس و داماد است. ساقدوش ها باید لباس یکسان بپوشند و یکدست باشند. معمولا دختر و پسرهایی که ساقدوش می شوند مجرد هستند. در واقع ساقدوش ها خدمتگزار عروس و داماد در این روز خاص هستند.

چند نفر از نزدیکان وظیفه دارند عروس و داماد را حمایت کنند و به بهتر شدن جشن عروسی کمک کنند. اگر شما ساقدوش هستید وظیفه ای را که دارید جدی بگیرید تا انرژی مثبتی را به عروس و داماد القا کنید.

تعداد ساقدوش ها معمولا سه تا چهار جفت است که لباس های یکسانی به تن دارند و می توانید لباس ساقدوش ها را نیز از مزون ها تهیه کنید. توجه داشته باشید که بعنوان میزبان وظیفه دارید هزینه لباس و کفش ساقدوش ها را شما باید پرداخت کنید.

چرا باید ساقدوش داشته باشیم؟

ساقدوش ها علاوه بر اینکه می توانند با لباس های یکدست خود ظاهری شیک و زیبا به مراسم و عکس های عروسی شما بدهند، می توانند به عروس و داماد در خیلی از موارد کمک کنند. در ادامه این موارد را می خوانید.

وظایف ساقدوش ها:

یکی از مراحل سخت ازدواج، برنامه ریزی های پیش از مراسم عروسی است. اگر ساقدوش هایی دارید که با مراسم عروسی آشنا هستند می توانند خیلی به بهتر پیش رفتن این روند کمک کنند.

ساقدوش می تواند با تهیه لیستی از کارهایی که قبل از عروسی باید به ترتیب برنامه ریزی کرد و انجام داد این وظیفه را بر عهده بگیرد و از بار مسئولیت های شما کم کند.

یکی دیگر از کمک های بزرگی که ساقدوش می تواند برای عروس و داماد انجام دهد لیست کردن مهمانان و تهیه کارت دعوت است. در کنار برنامه ریزی برای دعوات مهمان ها می توانید بسیاری از نکات دیگر را برای برنامه ریزی عروس مرور کنید.

انتخاب لباس ساقدوش ها و هماهنگی های لازم یکی دیگر از کارهایی است که باید انجام شود. اگر لازم است جزئیاتی در مورد لباس ها و آرایش صورت یا موی ساقدوش ها رعایت شود باید یک ماه قبل از مراسم عروسی تمام این موارد کامل شده باشد.

ساقدوش ها می توانند در روزهای نزدیک به جشن عروسی زمان بیشتری را با عروس و داماد بگذرانند تا از نگرانی و اضطراب این دوره کم کنند. حتی می توانند با تفریحات کوچک فضای بهتری را برای عروس و داماد ایجاد کنند.

ساقدوش ها باید صبح عروسی آماده و در کنار عروس باشند و تا حد امکان به برگزاری مراسم کمک کنند. همچنین ساقدوش ها به آماده شدن عروس و داماد کمک می کنند. یکی از مهم ترین کارهای ساقدوش اطمینان از این است که عروس و داماد غذا بخورند و به ویژه عروس را آرام نگه دارد. ساقدوش می تواند با تهیه میان وعده سبک و نوشیدنی در طول روز مراقب عروس خانم باشد.

نگهداری از لوازم عروس یا داماد مانند گوشی موبایل، وسایل شخصی و همچنین هدایایی که به عروس و داماد تقدیم می شود هم باید توسط ساقدوش ها مدیریت شود تا عروس و داماد از این نظر ذهن آرام تری داشته باشند. همچنین اگر قرار است عکس و فیلم خاصی از عروس و داماد و یا مهمان ها گرفته شود باید به ساقدوش ها سپرده شود.

ساقدوش ها در روز عروسی در کنار عروس و داماد با انرژی مثبت و آرامش حرکت می کنند و زمانی که لازم شد هیجان بیشتری را به مراسم می دهند.

بعنوان ساقدوش فراموش نکنید که در مهمانی های بعد یا قبل از عروسی مانند نامزدی و یا حنابندان حضور شما لازم است. ساقدوش باید در همه مراحل عروسی همراه عروس و داماد باشد.

مهم ترین وظیفه ساقدوش عروس و داماد شاد بودن و لبخند بر لب داشتن است.

ازدواج ایرانی کلیه جزئیاتی را که باید برای مراسم عروسی مدیریت کنید در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما ساقدوش عروس و داماد هستید می توانید کمک به برنامه ریزی های عروسی را به طور کامل از طریق سایت انجام دهید.

عروسی
تالار عروسی
باغ تالار عروسی
مراسم عروسی
پذیرایی عروسی
ازدواج ایرانی
جشن عروسی
گل ساقدوش عروس
ساقدوش عروس
جشن نامزدی
ساقدوش داماد
حنابندان
خدمات عروسی
نظر شما
نظرات
0 نظر