ثبت آگهی
دسته ها
شهر ها
جستجو

شهر ها

ثبت رایگان آگهی در ازدواج ایرانی
ورود به پنل نمایندگان

چگونه در روز عروسی بیمار نشویم؟

چگونه در روز عروسی بیمار نشویم؟

بیمار شدن در روز عروسی و حتی چند روز قبل از مراسم عروسی یکی از ترس های عروس و داماد است. طبیعی است که هر کسی می خواهد در روز عروسی خود کاملا سرحال باشد و بهترین روز زندگی خود را به بهترین شکل بگذراند. سرماخوردگی، مسمومیت غذایی، سردرد و ... مشکلاتی هستند که می توانند باعث دردسر در روز عروسی شوند، بیماری کرونا نیز به لیست این مشکلات اضافه شده و برنامه ریزی های عروسی را مختل کنند. در ادامه به نکاتی می پردازیم که می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند.

سردرد

اگر معمولا سردردهای میگرنی دارید و با موارد خاصی سردرد شما بیشتر می شود در روزهای نزدیک به عروسی بیشتر به این موارد توجه کنید. برای مثال از عطرهای تند دوری کنید، اگر نسبت به نور سردرد می شوید نسبت به نورپردازی جشن خود تغییراتی را ایجاد کنید و با تالار عروسی خود هماهنگ باشید، از غذاهایی که معمولا در شما باعث ایجاد سردرد می شوند استفاده نکنید. خونسرد باشید و نسبت به نگرانی های پیش از عروسی خود واکنش های کمتری داشته باشید. می توانید موزیک ملایم گوش کنید و یا از حرکات کششی آرام برای ایجاد حس آرامش بیشتر در خود استفاده کنید.

سرماخوردگی

موضوع سرماخوردگی نسبت به سردرد می تواند جدی تر باشد. سرماخوردگی به حالت های مختلف بروز می کند و می تواند خفیف و یا خیلی شدید باشد که در این حالت دچار التهاب و مشکلات بزرگ تری خواهید شد. ممکن است گرفتگی صدا مشکل مهمی نباشد و در عکس ها کسی متوجه این موضوع نخواهد بود اما اگر بیماری شما همراه با بدن درد است قطعا روز عروسی شما به یک روز بد تبدیل خواهد شد. مراقبت هایی وجود دارد که می تواند شما را از نسبت به بیمار شدن در روزهای نزدیک به عروسی مقاوم تر کند. در روزهای نزدیک به عروسی پس از حمام حتما سر و موهای خود را کاملا خشک کنید. اگر در فصل تابستان هستید پس از حمام به هیچ وجه نزدیک به کولر نباشید و این نکته را رعایت کنید. نسبت به فعالیت هایی که در محیط بیرون از خانه در فصل پاییز و زمستان دارید نیز از ماسک استفاده کنید و پوشش خود را کاملا گرم نگه دارید.

کرونا

یکی از مشکلات اخیر برای همه کرونا بوده است و این بیماری باعث برگزار نشدن بسیاری از جشن های عروسی شده است. این روزها با توجه به کم شدن شدت بیماری و واکسینه شدن همه، می توان جشن های عروسی را با جمعیت کمتری برگزار کرد و نگرانی ها نسبتا کم شده است. برای مواظبت از ابتلا به کرونا همه موارد از جمله ماسک زدن، شستن دست ها و ضدعفونی کردن سطوح را انجام دهید و در این روزهای پایانی رفت و آمد خود در فضای عمومی را به حداقل برسانید.

مسمومیت

در روزهایی که نزدیک به مراسم عروسی هستید نسبت به مواد غذایی که مصرف می کنید حساس تر عمل کنید. غذاهای سبک بخورید و آب بیشتری بنوشید. سعی کنید به هیچ وجه در این روزها از غذاهای بیرون میل نکنید و یا مواد غذایی که تا به حال تست نکرده اید را امتحان نکنید. بهتر از مواد غذایی مانند شیر که امکان دارد حال شما را متغیر کند استفاده نکنید.

حساسیت های مختلف

بسیاری از افراد به موارد مختلفی حساسیت دارند، از بوی گل و گرد و خاک گرفته تا موارد آرایشی و زیورآلات بدل که باعث می شود خارش و قرمزی پوست داشته باشند. اگر در نزدیکی فصل بهار جشن عروسی برگزار می کنید و نسبت به این فصل آلرژی دارید از دکتر خود کمک بگیرید و از داروهای ضدحساسیت و پیشگیری از حساسیت استفاده کنید، اگر نسبت به گل خاصی حساسیت دارید این موضوع را به تشریفات عروسی و یا گل فروشی در میان بگذارید.

در آخر تاکید می کنیم که نسبت به مواد غذایی و آرایشی که تابحال استفاده نکرده اید و رفتن به مکان های عمومی غیرضروری در روزهای نزدیک به مراسم عروسی خود خودداری کنید. با رعایت نکاتی که گفته شد می توانید نسبت به برگزاری جشن عروسی خود بدون هیچ نگرانی نسبت به بیمار شدن اطمینان داشته باشید.

عروسی
تالار عروسی
بهترین باغ تالارهای عروسی
مراسم عروسی
برنامه ریزی عروسی
بهترین تالارهای عروسی
ازدواج ایرانی
جشن عروسی
جشن عروسی در دوران کووید-19
جشن عروسی در دوران کرونا
عروسی مجلل
مراسم عقد در کرونا
نورپردازی عروسی
نظر شما
نظرات
0 نظر